רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎'המודיע' עשו צחוק מהרבי מויזניץ - השטיבלא'ך: הזעם בויז'ניץ מחריף הבוקר: אחרי שאתמול התעלמו מדבריו של האדמו"ר בסעודה שלישית, הבוקר הביאו חלק מהדברים בעמוד השער עם הפניה לעמוד ה' להמשך. אלא שאלפי חסידי ויז'ניץ שפתחו הבוקר הבוקר את העיתון בהתלהבות גילו שאין עמוד ה' ואין המשך. "מרגישים שעשו צחוק מהרבי ומכל החסידות" :

🔎השטיבלא'ך: עוד מהזעם בויז'ניץ: גם הפרטים על האירוע הענק של החסידות 'אורייתא וישראל' שאמור להתקיים הערב נעלמו מהפניית השער של העיתון. לטענת בכיר בויז'ניץ הדבר נעשה כמחאה על השתתפותו הצפויה של ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו באירוע. "נצטרך לשקול דרכי תגובה" אומרים הבוקר בחסידות :

🔎לאחר התייעצות שקיים יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני עם רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א והביא בפניו את השיקולים בתאריך הבחירות, הודיע כעת ח"כ גפני לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו כי אנחנו עושים כל מאמץ כדי למנוע את הבחירות המיותרות הללו ובאם לא נצליח אזי התאריך המוסכם הוא יום שלישי ל' בתשרי תשפ"ג - 25 לאוקטובר 2022.

🔎'המודיע' משחקת עם ויזניץ  השמיטה עמוד מהעיתון - 'המודיע' בהודעה למנויים: בשל תקלה הוחלף עמוד בעיתון והוא יופיע מחר. ככל הנראה מדובר על דבריו של מרן האדמו"ר מויזניץ שהובאו רק בחלקם ויושלמו מחר.

🔎ארי קלמן : על שולחנו של ראה"י הגר"ג אדלשטיין הונחה שאלת פיצול 'דגל התורה מ'אגודת ישראל'. ההכרעה תיפול לאחר פיזור הכנסת באופן רשמי :

🔎‏ח"כ ‎מיקי זוהר תוקף ב103: "החרדים עושים שגיאה עצומה. רק הליכוד יכול להביא את המנדטים להשלמת קואליציה ל-61 והם מונעים מאיתנו לעשות את זה בזה שהם מדווחים שבני גנץ יהיה רה"מ. גנץ לא יהיה רה"מ ואגיד גם מה יעשו החרדים - כמו ילדים טובים הם יישבו איתנו בקואליציה".

🔎טל שלו: ‏הויכוח על תאריך הבחירות: האופוזיציה לוחצת על ה25.10. בין השאר, כי ב26.10 בני הישיבות חוזרים ללימודים. לכן, מקווים לאחוז הצבעה גבוה יותר בשבוע שלפני וביום הבוחר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.