רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎ארי קלמן מישיבת המועצת: האדמו"ר מסלונים שאל את נציגי אגו"י מדוע למרות הגידול הטבעי היתה ירידה במס' המצביעים ליהדות התורה בבחירות האחרונות, ומה התוכניות כדי שזה לא יחזור על עצמו.

🔎פורוש אמר שגדולי ישראל בכינוס בירכו את גולדקנופף.....
האם הם יודעים בכלל מי האיש ומה מעשיו עם תנאי העסקת הגננות (לכאורה)

🔎כינוס מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל: 'המבשר' ו'המודיע' בסיקור נרחב וכותרת ראשית. ב'יתד נאמן' ביטאון 'דגל' אין אזכור.

🔎ויסברג: התחממות ביחסים בין שלומי אמונים לקהילת הגר"ש אלתר? ראש העיר ביתר מאיר רובינשטיין הגיע הערב לתפילה בבית המדרש של ראש הישיבה הגר"ש אלתר ברחוב יוסף זיו בירושלים

🔎בעלזא במשחקי רמאות חודרים רשמית לממלכתי חרדי בטענה כי זה בשביל כולם לא רק לבעלזא - יצויין כי מרן הגר"ג איידלשטיין קבע כי מי שיהנה מאותן כספים מאבד את העולם הבא שלו

🔎נמשך חילול הקודש והמקדש: 'המבשר' מדווח כי נערך אירוע שירה בערבוביה, ברחבת הכותל הדרומי, על ידי ארגונים רפורמים וקונסרבטיבים. האירוע התקיים במסווה של 'קבלת שבת מוזיקלית', ביוזמת הגוף האנטי מסורתי שקורא לעצמו 'התנועה המסורתית', בהשתתפות ראביי, 'חזנית' וזמרים.

🔎‏ראשי סיעות האופוזיציה יושבים כעת על המו״מ עם הקואליציה. משתתף חדש ומעניין בישיבה, יו״ר סיעת יהדות התורה,  ח״כ מאיר פרוש (קלמן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.