רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 בזמן שבדגל התורה תוקפים את ח"כ פרוש על הסיור שביצע עם השר כהנא, איש דגל התורה - ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ, מסייר כעת עם השרה שקד בקרית יערים  

🔔 שימי שפר: ‏בדגל התורה לא מתבלבלים. אחרי שהם לחצו בשעתו על הליכוד לבטל את החרם על וועדות הכנסת בניהול הקואליציה, ואחרי השבחים של ח"כ מקלב לשרת התחבורה מיכאלי, שהיא כזכור חברת הממשלה, יש שם מי שזועם על סיור שמטרתו עזרה לקהילות ולמאות אלפי העולים למירון. צבועים.

🔔 בסביבת פרוש מגיבים: פרוש לא עושה בחיים הציבוריים דברים בניגוד לאלה שנותנים לו את ההכרעות וזה לא סוד שהציבור החסידי חוגג במירון וזה צורך הכרחי של הציבור הזה. לא נגיב ונרד לרמה של החלטות שהתקבלו בדגל התורה.

🔔 ארי קלמן: ‏לא רק פרוש נפגש עם שר בממשלה (מתן כהנא) גם גפני נפגש עם מרבית שרי הממשלה, סער, גנץ, שקד ואפילו עם יאיר לפיד

🔔 אריה ארליך: ‏׳דגל התורה׳ היא תנועה פוליטית חשובה, אבל היא תצטרך להתרגל שהיא לא בעלת הבית על היהדות החרדית. יש עוד דעות והשקפות וכל אחד הולך לפי דרכו. מוטב שיפתרו קודם את הוויכוחים מבית על כן-ביבי לא-ביבי ואת השאלה האם מותר לארח סיור עם שרת הפנים ברחוב רשב״ם ובטלז-סטון בטרם מטיפים מוסר לאחרים.

🔔 נלחץ מהמתקפה נגדו? גפני בהודעה כעת - ״מה שהתפרסם כביכול מתנהל איתנו מו״מ לתמיכה בחוקים של הקואליציה - שקר וכזב! אנחנו חלק מגוש הימין באופוזיציה, ופועלים כל העת להפיל את הממשלה הרעה הזאת״.

🔔 אבי רבינא: ‏מעניין מה הבכירים באגודת ישראל שתדרכו הבוקר נגד ח"כ מאיר פרוש על סיורו עם מתן כהנא, יגידו על התמונה של יצחק שפירא מחותנו של הרבי מגור בשיחה צפופה עם יאיר לפיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.