רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 במרץ 2022

הערות והארות

 

מי בכלל המציא שטות כזה??? בימיו של הגאון מוילנה בכלל לא היה מדינה בשם אוקראינה כי הכל היה או תחת ממלכת פולין או תחת ממלכת רוסיה. המצאת שם אוקראינה כמדינה קרה רק במאה ה20
=============================
שלום כבוד הרב
קראתי את מאמר חרדי בעולמו על אמת ושקר (2), ובין הדברים הבליע כי אחד מגדולי ישראל היה צאצא של גר.
כחסיד שמעיה ואבטליון, ואף למען לא ישתכח הדברים, שכן לא הוזכר אף בספרי קורות העיתים, אשמח לדעת מיהו...
=============================
ידיעה שקרית על בנט ואמו. מירנה לפקו בנט לא עברה גיור אלא למדה על יהדות באגודה עמנו אל. היא הייתה בת ליהודים פולנים קומוניסטים דוברי יידיש ואף היא דוברת יידיש. בגלל הקומוניזם של הוריה היא הייתה יהודיה בורה ביהדות ואת זה תיקנה.
=============================
ככה מנסים לשכתב הסטוריה
בשנת תשמ"ד העביר כ"ק רביה"ק בעל הישועות משה" זצוק"ל את משגיח הישיבה אליעזר דוד פרידמן מתפקידו. (תשאלו אותו למה...)
איך משכתבים בויז'ניץ שיכון את ההסטוריה?
נותנים לזה במה רחבה ב'המודיע'....
=============================
כי נמכרנו אני ועמי להרוג ולאבד
הסכם הגרעין עם אירן הגרוע ביותר מבחינת ישראל
והעולם יכבול את ידינו שלא נחבל בשלום העולם 
ואנחנו מתקוטטים על קטנות
השטח בוער
הבית בלהבות  
חובת השלום בנינו היא המינימום הנדרש
=============================
‏חה"כ איתמר בן גביר על אריה דרעי: "כשהייתי בגיל שבע עשרה עמדתי מול ביתו עם שלטים בהפגנות. מאז הוא השתנה. למדתי להכיר אותו, והוא למד להכיר אותי. אם הייתם אומרים לי לפני כמה שנים שאהיה מיודד איתו הייתי אומר מאיזה כוכב נפלת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.