רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 במרץ 2022

ווארטים


 

📌מוכרים אצלנו גמרות בבא בתרא במחיר מציעא לא תאמינו בקמא

📌למה נקראת המגילה בשם מגילת אסתר ולא מגילת אחשוורוש או מרדכי או המן? ללמדך שבכל ענין שנשים מתערבות הן עושות מזה מגילה..

📌חבר סיפר בעצבות:
השווער שאל אותי - ש"ס או שעון?
אמרתי לו: אייפון... יש שם את שניהם!!!
אז הוא לקח בחזרה את הבת שלו,
ואמר לי: גם את זה יש לך באייפון!!!

📌מישיבה בבני ברק שלחו בחור אחד להתרים גביר בניו יורק.
הבחור הגיע לגביר בצהריים בשעה שתיים, וראה שעל הדלת כתוב "תרומות רק בין אחת-עשרה לאחת".
הוא התחנן שיכניסו אותו, אבל ללא הועיל.
בצר לו קרא לגביר: "אבל אני גיסו של אלוהים !!!!"
ישר פתחו לו, נתנו לו לאכול, לשתות ותרומה מכובדת.
בתום הארוחה שאל אותו הגביר: "איך נהיית גיסו של אלוהים?"
ענה הבחור: "בבני ברק היו שתי אחיות. אחת אני לקחתי, את השניה - לקח אלוהים..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.