רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 ראש עיר באוקראינה, שנמצאת תחת הממשל הרוסי, נמצא מת. "בוגדים משלמים מחירים, אני לא רוצה להסיק עכשיו מסקנות אבל היום נמצאה גופת ראש העיר", כך מסרה התובעת הכללית של אוקראינה, אירינה ונדיקטובה. לדברי יועץ שר הפנים האוקראיני, הוא נמצא עם "פצע ירי בלבו". ראש העיר היה תומך נלהב של פוטין.

💥 ‏הטיימס הלונדוני: בריטניה לא תוכל לגרש את רומן אברמוביץ' ואוליגרכים נוספים בשבועות הקרובים כי לממשל אין ראיות נגדם

💥 ‏ממשלת אוקראינה: נמל העיר מריופול מוקף בכוחות רוסים; מועצת העיר: הרוסים מפגיזים ללא הרף תשתיות אזרחיות, ומשאירים את העיר במצור ללא אספקת מזון, מים, חימום וחשמל - כמו במצור על לנינגרד

💥 מרכז האנרגיה בינלאומית: אירופה עשויה להפחית את יבוא הגז הרוסי ביותר משליש בתוך שנה (מעריב).

💥 ראש הצבא האוקראיני: "אנחנו עוברים ממצב הגנה - להתקפה" (חדשות 12).

💥 זלנסקי לפוטין: "אם אתה לא רוצה לעזוב את אדמתנו כעת - שב איתי לשולחן המשא ומתן. אני זמין. אבל לא בשולחן 30 מטר, כמו עם מקרון ושולץ. אני שכן! אני לא נושך. אני בנאדם נורמלי. שב איתי, דבר איתי. ממה אתה מפחד?"

💥 נשיא אוקראינה נגד בנט: "ראיתי תמונה של אנשים עם דגל אוקראינה ליד הכותל המערבי, זה הרשים אותי. שוחחתי עם הנהגת ישראל ואגיד בכנות, אני חייב להגיד זאת - יש לנו יחסים טובים, באמת, אבל הכול נבחן בזמנים כאלה מתוחים. דיברתי עם ראש ממשלת ישראל ואני לא מרגיש שהוא לובש את דגל אוקראינה". (עמית סגל)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.