רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 אורן הניג, מנכ"ל מרכז ליב"ה על פגישת הקונסרבטיביים עם ח"כ ניר ברקת:"בשעה שאנחנו נמצאים במלחמה של ממש על הזהות היהודית בארץ מול גורמים אינטרסנטיים מחו״ל, בחר ניר ברקת לפגוע בכל דבר שבקדושה ולתת להם לגיטימציה. על מתפקדי הליכוד לקחת זאת בחשבון כאשר יבחרו את נציגיהם בפריימריז".

💥 ישראל כהן: ‏אכזבה שדווקא ברקת שמבקש להיות יו״ר הליכוד, מפלגה שמזוהה עם הציבור האמוני והמסורתי נפגש עם אותם אנשים. מזל שבתנועה הזו יש אנשים כמו אמסלם, מירי רגב, קרעי ועוד רבים וטובים שנאמנים למסורת ולמורשת היהודית.

💥 ריבלין ב׳בקהילה׳: המסמך הועבר בימים האחרונים לדרג הרוחני הבכיר ביותר של בעלזא וממתין להכרעתו. אם האישור יינתן צפויה התוכנית לצאת לדרך כבר בראשית שנת הלימודים הקרובה. מה שמפתיע במהלך הוא המידור המוחלט של הדרג הפוליטי. ועד החינוך של בעלזא החליט לנהל את המו״מ ישירות מול משרד החינוך.

💥 יעקב ריבלין בטורו ב׳בקהילה׳: לפני חודש וחצי פרסמנו לראשונה את התוכנית שבכירים בבעלזא החלו לגבש עם משרד החינוך. הפרסום עורר רעש רב וגרר גל של הכחשות. דווקא מנכ״לית משרד החינוך שטאובא אישרה שהתוכנית קיימת והיא בגיבוש. עכשיו אנחנו חושפים - בשבוע שעבר הועלה על הכתב מסמך ההבנות והועבר לידיו של יוזם התוכנית יונתן רייס מחסידות בעלזא.

💥 עוד מריבלין ב׳בקהילה׳: גורם במחוז החרדי שצפה במסמך יודע לספר שמדובר בתוכנית מרחיקת לכת הרבה יותר מאשר הסכם פרטני בין בעלזא למשרד החינוך. מה שהחל בתוכנית צנועה של תגבור לימודי ליב״ה תמורת תוספת תקציב, נהפך לתוכנית גדולה המיועדת לכלל מוסדות הפטור והמוכש״ר בציבור החרדי

💥 יעקב ברדוגו: ‏רעידות משנה בלשכת איילת שקד. דוברת שרת הפנים תומר הסהס בדרכה מחוץ ללשכה. יתכן שכבר עזבה את הלשכה.

💥 ‏שרת הפנים איילת שקד בכנס מרכז השלטון האזורי: "אנחנו חושבים שיגיעו עשרות אלפים אם לא מאות אלפי עולים מרוסיה אוקראינה וחבר העמים".

💥 שרת הפנים איילת שקד הנחתה לבטל את הצורך לתעודת יושר ואופסטיל לעולים מרוסיה ואוקראינה ל3 חודשים הקרובים כדי להקל בעלייה.

💥 ח"כ יעקב אשר ב'קול חי': "המדינה צריכה לסייע לכל הקהילות היהודיות שמבקשות לעלות ארצה מאוקראינה, אבל בד בבד אסור שבחסות הטרגדיה שם יעלו לכאן אנשים ויקבלו אזרחות מליאה אם הם אינם יהודים".

💥 ח"כ אשר למימרן ב'קול חי': "זו בושה לממשלת ישראל שהדרך היחידה להביא עזרה לבתי כנסת או לכל דבר יהודי אחר עוברת דרך חקיקה שתהיה טובה גם למסגדים כמו החוק של ארבל וסולימאן. האיש היחיד בממשלה הזו שיטפל בדת זה מנסור עבאס. בנט עצמו בא במיוחד להצביע נגד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.