רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 הרב של מולדובה פנחס זלצמן ברשת ב': "אתם בארץ שותים קפה, רואים טלוויזיה. אתם מבינים מה קורה פה? הדם של אחים שלכם נשפך, אנחנו מטפלים באלפי ישראלים. אפס עזרה מהמדינה. אין מילים, אני כבר מתפוצץ"

💥 גרינווד ב'ישראל היום': בית הנשיא פנו לבית מרן הגר"ח קניבסקי שישפיעו שבעצרת מחר בכותל המערבי נגד הרפורמים לא יהיה אלימות ועימותים.

💥 ח"כ יצחק פינדרוס בקול ברמה: "אני לא שמח על הפגישה של ניר ברקת עם הרופורמים. מחר בבוקר יגיעו בנות הסמינרים לכותל. חברי כנסת לא אמורים להגיע".

💥 בן כספית עוקץ את החכים החרדים שאתמול שרו עם הנשים מהאופוזיציה בכנסת את מי שנכנס אדר כשהפריעו לקואליציה....פתאום לא מפריע להם שירת נשים???

💥 ישי כהן: ‏הוועדה לביטחון פנים צפויה לבקר ביום שני בשכונת גאולה בירושלים בכדי לעקוב מקרוב אחר טיפול המשטרה בהתנכלויות לחנויות הסלולר בשכונות החרדיות. שר התקשורת יועז הנדל הוזמן וככל הנראה ישתתף. במשטרת ירושלים נערכים לעימותים סביב הביקור.

💥 ‏שר התקשורת הנדל על קליטת פליטים אוקראינים שאינם יהודים: "אפשר לקלוט כמה עשרות או מאות ברמה סמלית - וגם זה רק בצורה זמנית. לא צריך להעניק חוק שבות לאוקראינים שאינם יהודים".

💥 שפר: ‏לקראת ז' אדר בעוד שבוע, בהוראת המשטרה תיאסר לצמיתות חלוקת אוכל בכל שטח הציון, ובכך מקווים במשטרה למנוע עומסים ברחבת ציון רשב"י.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.