רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 התחלואה במגזר החרדי בשיא! כלל הערים החרדיות אדומות.  20% מכלל החיוביים בישראל מהמגזר החרדי.

‏‎💥 ועדת החקירה לאסון מירון. השופטת נאור למפכ"ל בדימוס רוני אלשיך: "איפה הזעקה שלך כמפכ"ל, כאזרח? איפה האזהרה שהדבר הזה הוא פצצת זמן" :

💥 הדרמה במשטרה: לירן לוי בפרסום ראשון ב'ווינט' - המפקד הבכיר תת ניצב שמעון נחמני במכתב חריף נגד המפכ"ל לוועדת החקירה לאסון מירון "ניסיון בוטה לסתימת פיות ומתן איתות לקצינים לבל יעזו להעלות דברים להם נחשפו".

💥 כתב אישום הוגש נגד פעיל הפלג משה איראם ושליחו בגין גזיזת זקנו של  ח"כ פרוש, השחתת קבר מרן הגראי"ל שטינמן זצוק"ל, ותקיפות וסחיטות נוספות, וכן בשל קשירת קשר לרצח גרושתו.

💥 קרע במשפחות גור - בערל ליפל הודיע לבת שלו לב שהוא לא מגיע לאף שבע ברכות אחרי הזוועה שהיתה אתמול בחתונת הדמים של הבן שלה

💥 הבת של בערל ליפל המחותנת גב' לב התקשרה לאבא שלה מהחתונה התנצלה וביקשה ממנו שיחזור להמשך החתונה ולמצווה טאנץ, 
הוא ענה לה, את מבקשת ממני סליחה?! תבקשי סליחה מהסבא הרבי הפני מנחם, לא את אח שלך שרוליק זרקו מהאולם, זרקו מהאולם את הסבא הרבי הפני מנחם, ואני מודיע לך שאני לא מתכוון להשתתף בשום שבע ברכות אחרי הזוועה שהיתה בחתונת הדמים שלך.

💥 ‏בסיעות החרדיות טוענים כי חוק הגיור של מתן כהנא עונה לכל הדרישות של יוליה מלינובסקי. לדוגמא, בסעיף 16 נכתב שראש ישיבה עם וותק של 10 שנים יוכל לכהן כדיין גיור. ״החוק זהה לחוק שליברמן דרש״, אמרו. (ישי כהן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.