רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 בינואר 2022

התנהלות יותר חכמה וזהירה בפרשת ולדר, היתה יכולה למנוע שני התאבדויות!!‎‎


התפרסם עוד בתוך השבעה של ולדר, שנערה שנפגעה ע"י ולדר התאבדה, אני לא בדקתי אם זה אמת, אבל זה התפרסם בכמה 
מקומות רישמיים, ובדיוק על זה אני מדבר ומתכוין, כשאני מעביר ביקורת, על ההתנהלות של ר' שמואל אליהו בכל פרשת ולדר, 
הנה מה הרווחת ר' אליהו בכל ההתנהלות הלא זהירה שלך? בזכותך נערה "נפגעת" התאבדה, מילא זה שולדר הפוגע התאבד, זה לשיטתך לא נורא אפילו כשיכולים למנוע זאת, (ע"י זריקת ולדר מלעסוק עם קטינים ונשים, ובו בזמן לא לצאת לשיימינג נגד האיש לפני שקיבלת העדויות בפניו, ולפני שהב"ד פסק בזה, ולפני שולדר סירב לשמוע לפסק דין), אוקיי אני מבין את הקטע שלא אכפת לך למנוע התאבדות של הפוגע, (שוב ברור כשיכולים להרוויח שני דבריםחייבים לעשות זאת, יכולים הן לזרוק אותו מלעסוק עם הצבור, והן לא לעשות לו שיימינג, ולמנוע התאבדות, בפרט כשלא דנו בפניו שום ב"ד כלל, ועוד לא פסקו לו), מילא על הפוגע מובן שלא אכפת לנו, אבל על חיי הנפגעת שהתאבדה גם לא אכפת לך???  הרי ברור מעל כל ספק שהיא התאבדה אך ורק בגלל כל הרעש התקשורתי על ולדר, ובעיקר בגלל ההתאבדות של ולדר עצמו.

אנו הרי רוצים לתקן את העולם לא להחריבו, יש כאלו שהם או בעד חיי הנפגעות או בעד חיי הפוגע, כאילו ששני הדברים לא יכולים להיות אמת בו זמנית, ואני אומר במקום שיכולים להציל ולמנוע התאבדות של הפוגע, תוך כדי הצלת חיי הנפגעות, שהפוגע לא יעסוק יותר לטפל בנשים ונערים, אז למה לא לעשות זאת, ולמנוע התאבדות של הפוגע, (ושל הנפגעת אחרי זה)?  ר' שמואל אליהו כל הזמן טוען שחיי הנפגעות קודמים לחיי ולדר הפוגע, נכון וצודק, אבל מה עם מקרה שהנפגעת בעצמה גם מתאבדת בגלל זה
וכל זה כתוצאה מהתנהלות לא זהירה ולא חכמה של ר' אליהו בפרשה זו??  האם את ההתאבדות של הנפגעת הזאת אחרי ולדר, 
האם את זה ר' אליהו לקח בחשבון?   לא!!!

יבואו אלו שיאמרו זה הבעיה של הנפגעת הטיפשה, שהיא מרגישה אשמה בהתאבדות של ולדר, אנו לא צריכים לטייח דברים בגלל שאיזה מתלוננת טיפשה, תבחר להתאבד בגלל ההתאבדות של ולדר, ואני יענה להם, נכון אתם צודקים לוגית, אבל אתם צריכים להבין שיש דברים שלא עובדים עם שכל לבד, יש לאותה מתלוננת רגשות ולב, וזה גם צריך לקחת בחשבון, כן מה לעשות שריגשית התאבדות של פוגע, יכול לגרום להתאבדות של הנפגעת, מצאנו כבר בחז"ל שהתאבדות אחת, גרם לעוד התאבדות. 
                               
חולין צד ע"א וז"ל:
ומעשה באחד שזמן ג' אורחין בשני בצורת, ולא היה לו להניח לפניהם אלא כשלש ביצים, בא בנו של בעה"ב נטל אחד מהן חלקו ונתנו לו, וכן שני, וכן שלישי, בא אביו של תינוק מצאו שעוזק א' בפיו ושתים בידו, חבטו בקרקע ומת, כיון שראתה אמו עלתה לגג ונפלה ומתה, אף הוא עלה לגג ונפל ומת, א"ר אליעזר בן יעקב על דבר זה נהרגו ג' נפשות מישראל. עכ"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.