רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 באוקטובר 2021

*הרהורים בעקבות הכנסת ספר תורה גור תורה אשדוד:*

 

מאת גערער


*הרהורים בעקבות הכנסת ספר תורה גור תורה אשדוד:*

1. גור יורדת הכי נמוך שאפשר.
באמצעות מערך הלשנות ומסירות נבזי, ריתכו את שערי שטיבל גור תורה שעות ספורות לפני המעמד. בתחרות לא רעה בהיטלר וגבלס. אך המעמד התקיים בפאר והדר על אפם וחמתם. ארון הקודש והבימה הוצאו לרחבה חיצונית גדולה שם התקיימו הריקודים והוכנס ספר התורה לארון הקודש.

2. הגר"ש אלתר מתברר כאיש עקרונות. למרות שמדובר באירוע קהילתי משמעותי, מנע מלהביא את מאות בחורי ישיבה קטנה וגדולה 'פני מנחם' בכדי למנוע ביטול תורה של סדר אחה"צ וערב. ואף לא הוציא קריאה לכלל משפחות הקהילה בארץ להשתתף. הוא לא יוצא מגדרו להרשים איש. עם זאת נרשם אירוע מכובד ורב משתתפים.

3. גור רועדת כעלה נידף שמאמיניה יגלו כי קהילת גור תורה הינה קהילה קדושה ככל קהילה חסידית, והפעילה מערך שלם של הודעות ופייק פאניקה להסוואת האירוע ממאמיניה. הישיבות נלקחו מאשדוד לירושלים. החיידרים פעלו עד 8 בערב ולכולם ניתנה הוראת עוצר להסתגר בבתים ולהגיף חלונות. אם חשבתם שרוסיה של סטלין שייכת להיסטוריה. קבלו אותה במהדורה חוזרת וצינית.

4. אנשי גור תורה לא נכנעים לרדיפות. התמודדו בגבורה עם ריתוך שערי השטיבל לפני האירוע. התמודדו בעניניות עם החלפת מיקום האירוע המרכזי לאולם יוקרה אחר בעיר.
נערכו עם אישורי משטרה למרות לחצי גור למנוע אישור זה. וכבר עסוקים במגבית לרכישת מבנה למוסדותיהם בעיר.

5. הציבור הכלל חסידי בעיר השתתף בהמוניו והצביע ברגליו בעד גור תורה ונגד הטרור והרדיפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.