רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 ביוני 2021

מבזקים


 💣האם דרעי יתפטר מהכנסת? ‏בראיון לגלצ הוא אומר: "אני לא הכי חזק בעבודת הכנסת, חשבתי שאם נלך לאופוזיציה אקדיש את הזמן שלי לדברים אחרים - אבל הבנתי שזאת טעות. נישן בכנסת, נאכל שם, נעבוד ונשרת את הציבור".

💣ח"כ יעקב אשר בכתבה של אבישי בן חיים: "מה שמפריע לנו זה שבמקום לעסוק בבעיות האמיתיות במדינה, לקחו את חמשת נושאי הליבה של היהדות - שבת, גיור, נישואין, גירושין, כשרות - והחליטו לטפל בהם, זה ממש חמשת חומשי תורה, הבסיס של הכל".

💣ועידת מרצ תתכנס ביום שישי הקרוב, 11.6,בשעה 11:00 בגני התערוכה. על סדר היום של הועידה - אישור ההסכם הקואליציוני אשר יוצג ע"י יו"ר המפלגה, אישור מינוי השרים מטעם מרצ, הצעת החלטה לדחיית הבחירות למוסדות המפלגה.

💣לפיד אמר השבוע בכנסת שמספר השרים בממשלה עם בנט הוא כישלון שלו. אני מסתכל כעת על ניתוח שערך המכון הישראלי לדמוקרטיה, זאת הולכת להיות הממשלה השלישית בגודלה אי פעם בישראל. זאת אומרת לא סתם הפרת הבטחה, אלא זאת תהיה ממשלה מנופחת מאד. מאד מאד. וזה עוד לפני סגני שרים, חוק נורבגי ושאר ג'ובים במשרד ראש הממשלה החליפי

💣ח"כ מרב בן ארי מ"יש עתיד" ב-103: "בוא ניתן קרדיט לנתניהו שהחליט לדחות את מצעד הדגלים. היו עליו לחצים אדירים מהימין הקיצוני".

💣ח"כ מיקי זוהר מהליכוד ב-103: "בנט יהיה חסיד שוטה של השמאל. הוא יבחר תמיד בתפקיד ולא באידאולוגיה. הוא גילה שהוא אופורטוניסט, לא ישר ולא אמין... הוא גם רימה את הציבור בזמן המלחמה".

💣חה"כ ד"ר שלמה קרעי על תשובת בני גנץ לראש הממשלה על הישוב אביתר - בושה וחרפה. למרות הנחיית ראש הממשלה, שר הבטחון גנץ עושה הכל כדי לפנות את הישוב אביתר, מפקיר נקודה אסטרטגית שלטת במרחב ומסכן את בטחון תושבי האזור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.