רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 ביוני 2021

מבזקים


 💣פרובוקציה? ברשתות החברתיות מופץ צילום ממודעה של "פולסא דנורא" כביכול לנפתלי בנט.

💣בעוד ב'ישראל ביתנו' יקבלו ביום ראשון הכרעה מי יעמוד בראשות ועדת הכספים חמד עמאר או עורר פורר, ביהדות התורה יחליטו מי יהיה חבר הועדה, ליצמן (שאמור לבחור תפקיד ראשון) או גפני. ההתלבטות של ליברמן: למנות את פורר כשר לצדו במשרד האוצר, או כיו"ר ועדת הכספים (רבינא).

💣יקי אדמקר: ‏מתוך ההסכם של יש עתיד עם מרצ: ברית הזוגיות, תחבורה ציבורית בשבת וביטול חוק המרכולים, ולתפארת מדינת ישראל ה-יהודית.

💣סערת הכיפה בן גביר נגד קריאת ליצמן לבנט: "חוצפה" 

💣ח"כ איתמר בן גביר תוקף את דבריו של השר ליצמן נגד בנט שקרא לו להוריד את הכיפה "חוצפה. אף אחד אינו פנקס החשבונות של הקדוש ברוך הוא. יש לי ביקורת על בנט - אבל אני לא מקבל את זה".

💣‏השר ‎דרעי מותח ביקורת בגלצ על דבריו של ליצמן נגד בנט: "כולנו יהודים, לא משנה איזה סוג של כיפה, ואין לאף אחד זכות להגיד מי לא. זה לא הסגנון שלי. אל תשפטו את ליצמן על המילה הזו".

💣חוזר בו מהמתקפה האישית? ח"כ משה גפני ל'קול ברמה': "אני לא חושב שצריך לעבור ליריבות אישית, המאבק שלנו הוא אידאולוגי. יועז הנדל פנה לאנשים חרדים ואמר להם לא להתייחס לנציגי הציבור. הוא פשוט חצוף מחוצף".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.