רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 ביוני 2021

מבזקים


 💣סדקים בממשלה? ‏בכירים במפלגת העבודה ובמרצ מתנגדים לרפורמת סער לפיצול תפקיד היועמ"ש. "בלי לתאם איתנו את הפרטים זה לא יעבור". מנגד בתקווה חדשה אומרים רפורמת פיצול תפקיד היועמ"ש תעלה לממשלה ותאושר. (זאב קם).

💣קרני ב׳ידיעות׳: אווירה קשה בלשכות שרי ׳הליכוד׳. השרים כינסו את העוזרים והמזכירות והודיעו מי מסיים את עבודתו ומי ממשיך. שר שהופך לח"כ יוכל לקחת איתו רק שלושה אנשי צוות, כך שרוב עובדי הלשכות - בין שבעה לעשרה בכל לשכה, יסיימו את עבודתם. מדובר במאות מזכירות, עוזרים ונהגים.

💣הפרשן הכלכלי הבכיר נחמיה שטרסלר ל103: "בהסכמים הקאוליציונים יש מכל טוב - 2 בתי חולים, עזרה לחקלאים, מיליארדים למגזר הערבי ועוד שלל הטבות וסיוע. צריך לדעת שכל ההסכמים האלה כתובים על הקרח, זה לא רציני ולא יבוצע. התוכניות הגדולות של החלוקה יחכו למשיח".

💣‏הליכוד בהודעה חריגה באנגלית: "הונאת הבחירות עליה דיבר נתניהו לא דומה לזו עליה דיבר טראמפ. הליך הספירה היה תקין, אלא שבנט רימה את בוחריו. הליך העברת השלטון מנתניהו לבנט ייעשה בצורה שלווה ושקטה, כפי שהתקיים תמיד"

💣בן גביר ימסור מחר ב-17:00 הצהרה בשער שכם. בן גביר הבהיר שאינו מתכוון שלא להישמע להנחיות המשטרה, אך הוא מתכוון להגיע למקום ולמחות נגד החלטת המפכ"ל שלא לאפשר לו להיכנס לעיר העתיקה בי-ם (דפנה ליאל).

💣חיים רמון: “במדינה מתוקנת כל האנשים המעורבים בהסתרת החומרים בתיקי נתניהו היו צריכים לעמוד לדין ובמקביל מבטלים את כתב האישום או סעיף השחד. הרי המטרה העליונה הושגה ונתניהו הודח. בין אם ההסתרה נעשתה ברשלנות או בזדון זה איום ונורא, זה קריטי! 25 פרקליטים ואף אחד לא קם ואמר שיש בעיה?״.

💣הרשויות בארה"ב יחקרו מי הדליף לתקשורת את דיווחי המס של עשירי ארה"ב, בהם וורן באפט, מייקל בלומברג, אלון מאסק, ג'ף בזוס, קארל אייקן וג'ורג' סורוס. שנחשפו השבוע, והתברר כי שילמו מיסים מופחתים בזכות תכנוני מס (כלכליסט).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.