רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 ביוני 2021

מבזקים


 💣בית החולים בבריטניה קיבל אישור לנתק את מכשיר ההנשמה ולשים קץ לחיי הפעוטה החרדית אלטע פיקסלר - ביום שישי הקרוב. לטענת המשפחה, ממשלת ישראל לא מפעילה מספיק לחץ כדי לעצור את הרצח

'💣ידיעות': ‏בזמן שעוד ועוד משפחות ירדו מתחת לקו העוני, היקף התרומות פחת - הנתונים העגומים מראים כי העמותות בישראל על סף קריסה.

‏💣למרות המלצות המבקר: השר לשירותי דת אביטן מסרב לפטר את מנהל המועצה הדתית בירושלים יהושע ישי. (וואלה).

💣קובי בורשטיין: ‌‏ועדת השמות של עיריית בני ברק אישרה היום את הצעתו של נציג האופוזיציה מהליכוד להנציח בעיר באופן מכובד את זכרם של הרב עובדיה יוסף והרבי מלובביץ' זצ"ל.

💣דפנה ליאל: ההסכמים הקואליציוניים צריכים להימסר לפני שבת, אבל בינתיים עוד לא נחתמו בגלל כיפופי ידיים של הרגע האחרון. מקווים לסיים עוד הלילה, אבל רוב הסיכויים שזה יימשך עד הרגע האחרון - מחר אחרי הצהריים.

💣ישי כהן: ‏ביממה האחרונה גוברת הביקורת על התנהלות בכירי ש״ס בכל הקשור למינוי רבנים בשנים האחרונות. סופ"ש אחרון במשרד לשירותי דת, שש שנים אחרי ששס קיבלה שליטה. ההישגים לא נספרים מול פספוס ההזדמנויות.

💣‏מתיחות בשער שכם לקראת הגעתו של ח"כ בן גביר. לאחר שנערים ב'חזות חרדית' שישבו במדרגות טענו כי הותקפו, המשטרה הרחיקה אותם מהמקום.

💣‏ילד ערבי מעיף לחרדי את הכובע בשער שכם. המון ערבי צועק עליו שילך משם, מתחיל לאיים - והמשטרה מגרשת את הבחור החרדי. (גלצ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.