רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 ביוני 2021

מבזקים


 💣חשיפה משיחה פנימית של המהר"א מסאטמר למקורביו: "אני לא צריך מוסדות בארה"ק זה עולה לי הרבה כסף ואין לי מזה כלום, אני חושב לסגור את המוסדות ולפתוח לבד מחדש" ! ! !

💣גד ליאור ב'כלכליסט': שר האוצר המיועד, אביגדור ליברמן, ביקש מאגף התקציבים באוצר לקבל פירוט מדויק של כל הכספים המועברים למוסדות, כאלו שהועברו בשנים האחרונות בעיקר למוסדות ועמותות של המגזר החרדי .

💣דפנה ליאל ב׳ערוץ 12׳: ליברמן הערב לחברי סיעתו: ״אני יבקש מלפיד ובנט להעלות כבר בישיבת הממשלה הראשונה את אישור מתווה הכותל והקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון הר מירון״.

💣ח"כ תמר זנדברג ממרצ הניחה כעת על שולחן הכנסת הצעת חוק לפיה לרשימת הזכאים לקבל "סל קליטה" יתווספו גם מי שלמדו במוסדות חינוך חרדיים ועזבו את החברה החרדית.
על פי ההצעה, מי שיעמוד בקריטריונים שייקבעו לצורך כך יזכו לתמיכה כספית זהה לזו שלה זכאים כיום עולים חדשים המגיעים ארצה במסגרת "סל קליטה".

💣משה גפני :
שוחד על השולחן בברית החדשה מה שתמר מציע לחברי ימינה שעזבו את הדת

💣חיים גולדברג: ‏לפי כתב האישום שהוגש הבוקר נגד מאיר תורג'מן, סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר, הוא גנב מקופת בית הכנסת "תפילת ישראל" בהר חומה 63 אלף שקל.

💣כתב ערוץ 20 אברהם בלוך: ‏שלושה ערבים תקפו אותי כעת בשער שכם בזמן שתיעדתי תקיפת יהודים אחרים במקום. המשטרה לא עצרה את התוקפים. אני מנסה להעביר את תמונות התוקפים לקצינים במקום, כרגע ללא הצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.