רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 במאי 2021

זה דרכם כסל למו


מאת יהודי פשוט

האדמו''ר שהשי''ת גלגל על ידו את הנוראה שבאסונות שידעה היהדות החרדית מאז ימי השואה (מלבד עוללות ההפקרות הרצחנית במגיפת הקוביד ותוצאותיה שגם בה שם חלקו עם הבעלזאי ושאר אדמו''רי התקופה..) הוא אדם קר כדג שלא מבזבז זמן, והוא  ירה כבר את יריית הפתיחה לגיג הגדול הבא ועשה זאת בתחכום מרשים כשהוא גונח ומייבב: ׳איך בין מער נישט ראוי צו אנצידן די הדלוקה..' כמובן כדי שהפתאים ירוצו ויענו כנגדו רק אתה ומי כמוך האדמו״ר הגדול הכהן המשיח ראוי להדליקו.. ובעצם גם אני הקטן יסכים איתם שהוא מוהר''ר דוביד בה''ר אברהם יצחק קאהן ראוי במאה אחוז להדליק הדלוקה! ועוד איך שהוא ראוי.. ראוי והגון כמו שאני ראוי, כי מי לא ראוי?! איפה כתוב בפרק במה מדליקין שיש מישהו יהודי נכרי זכר נקבה נתין גר או עבד משוחרר טומטום או אדרוגניס שאינם ראויים להדליק מדורת ל''ג בעומר?!
אבל האם ראוי לו לעלות לדוכן אחרי מה שאירע תחת ידו? זה כבר נושא נפרד..  

ולגופה של אותה הדלקה קטלנית: זה שנים חורה לי שהשחקן המשטה הזה עומד על במה מוגבהת במירון ככהן המקריב ומשחק את הטכס שהומצא בימינו כמין עבודת המקדש ועושה בכך פלסתר מקדושת כהונתו כאילו קיבל את סודות וכוונות 'עבודת ההדלוקה' וומתייגע בפעולותיו  להוריד את המלאך הממונה על ההדלקות כדי שההדלוקה תוצלח למטה ותעשה רישומה למעלה ועל ידה יושפע השפע הראוי בסוד הפילד״ש ?עד יראו הגבירים האורחים וישמחו וכו׳.. 
והנה יצאה האש מלפני ה' והפלסטר הזה נגמר במ''ה קברים של נערים בחורים ואנשים במבחר שנותיהם שהניחו הורים אומללים אלמנות רצוצות ומי יודע כמה יתומים!! פשיטא שאם היה האדמו״ר הזה אדם מן היישוב עם טיפ טיפה של תחושת אחריות היה חוקר מתעניין ומן הסתם גם נבהל ונסוג בשל הסכנה להמונים הנדחסים בגיג ההמוני שלו במקום ובתנאים המסוכנים מאוד בו הוא נערך, אבל מניין לו ולדומיו מהוגנות ואחריות ציבורית מה הם, הם רוצים המונים ודוחק ואלה התוצאות..  הוא ידע כמוני שהוטמע בהם בצעירים שלנו בארה''ק שלא לשתף פעולה עם המשטרה של השילטונות בשום עניין, וכאן מנהיגם של הרביאהרליך סומך כבר שנים על גבי שנים בעיניים עצומות על הרשויות המשוחדות (להסיר עיין מנושא הבטיחות) והשגחת הפאליציאנטין הציונים שהירושלמים מוסתים לתעב ושלא לציית להם, אז האין כאן פשיעה בנפשות הקרבנות?! וכי איך לא יימעכו אותם עלובים בדוחק וימותו בהמונים?! 
יהודי פשוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.