רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 במאי 2021

צימוקים


 נס: זאב מרדכי קוביטשק, בן 11 מבני ברק שהגיע בשישי לפנות בוקר מהאירוע במירון כשהוא מורדם ומונשם שוחרר כעת מרמב"ם לביתו. הילד שזוהה רק בשישי בערב, זמן קצר לפני כניסת שבת ע"י אביו שחיפש אחריו שב אתמול להכרה מלאה. בביה"ח רמב"ם נותרו 3 פצועים: בן 52 פצוע קל, בן 15 ובן 12 במצב קשה. (יאיר קראוס).


מצמרר: שרי ליבוביץ אמו של הילד הבכור שלה שלמה זלמן ז"ל שנהרג באסון במירון למימרן בקול חי הוא התלבט האם ליסוע כי אנחנו מחוברים לשם, או שלא כדי להישאר ללמוד. הוא התקשר אלי שאתפלל עליו חזק, הוא לא מרגיש טוב עם זה שהוא נסע. הוא הרגיש שהמוות מתקרב. יש לנו ילד אוטיסט ועוד 2 ילדים קטנים. הסברנו להם בסעודה שלישית, והם פשוט לא הסכימו להאמין, הוא היה מאוד אהוב ונוכח. כשהוא לא ענה לי חשבתי שהוא לומד. מאמינים שזה רצון ה' לקחת אותו.

מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין כעת בדברי חיזוק ובהתייחסות ראשונה לאסון הנורא במירון.

בעקבות אסון מירון: בחצר חסידות תולדות אהרן יקיימו ביום שלישי עצרת חיזוק והתעוררות בראשות האדמו"ר בבית המדרש בירושלים. (משה ויסברג)

 הראשון לציון ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר באיגרת חיזוק בעקבות האסון הנורא במירון - "אם כל אחד יקבל החלטה נחרצת וחזקה להתרחק מאש המחלוקת ולמעט קנאה שנאה ותחרות, ולהרבות בוותרנות וסבלנות, בוודאי שכפיית המידות כבישת היצר יעורר את הרחמים העליונים".

‏הראשון לציון רבי שלמה עמאר, מי שמדליק באחד האירועים המרכזיים בהר מירון, קורא למדינה לקבל שליטה מלאה על הר מירון, להוציא את העמותות הפרטיות ולבנות בהר אצטדיונים עבור ההמונים.

במהלך השבוע יתקיימו עצרות חיזוק בהיכל ישיבת מיר לאור האסון הנורא בהר מירון בו ארבעה מבני הישיבה קפחו את חייהם. בעצרות חיזוק יפסידו: המשגיח הגה''צ רבי בנימין פינקל, המשפיע הגה''צ רבי אלימלך בידרמן ועוד.

דקל לוי, אברך חב"דניק מרחובות בן 35, נדבק בקורונה לפני כמה חודשים והוא חובר לאקמו. לפני כחודש הוא התעורר אך כעבור כמה ימים מצבו שוב הידרדר והוא מורדם ומונשם. לפני כמה דקות הוא הוכנס לניתוח מורכב מציל חיים במרכז הרפואי "איכילוב". משפחתו מבקש להתפלל לרפואתו: חיים דקל הלוי בן ורד (מנדי ריזל).

עמית ולדמן: יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הוציא צו נשיאותי להארכת מצב החירום בגלל הקורונה בכ-30 ימים נוספים, החל מהיום

מרגש: למעלה מ100,000 ש"ח הופקדו ע"י אלפי תורמים בחשבון הבנק של אלמנת הרב דוד קרויס זצ"ל מהרוגי אסון מירון, לאחר שמספר החשבון שלה פורסם ע"י מספר עיתונאים ומשפיעני רשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.