רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 במאי 2021

מבזקים


 בצלאל סמוטריץ בטויטר: חוזר אחרי כמה שעות שלא הייתי כאן ורואה את חגיגות התפטרותי. צר לי להשבית שמחות אבל אין לי שום כוונה להתפטר. האצבע שלי תישאר תקועה עמוק בסכר ותמנע את קריסת הציונות בהקמת ממשלה שתישען על תומכי טרור ששוללים את קיומנו כמדינה יהודית. חולדאי לא צריך להאיר את בניין העירייה הלילה בתמונתי. .


סמוטריץ תוקף את נתניהו על ניסיון הקמת ממשלה עם רע"מ: "מצער מאוד שראש הממשלה נתניהו שהצהיר מעל כל במה שלא יקים בשום אופן ממשלה עם תומכי הטרור פועל ללא לאות להקים ממשלה כזו".

מתפרסם סרטון של הרב דרוקמן יחד עם סמוטריץ' בו מגבה הרב דרוקמן את סמוטריץ' על סירובו להיכנס לממשלה בתמיכת עבאס, וקורא לבנט שלא להיכנס לממשלת שמאל בשום אופן.

בליכוד נבדקת האפשרות להמליץ דווקא על שקד לקבלת המנדט ולא על בנט. כך יובטח שהוא לא יגיע לגוש השינוי בשום דרך. גם אם המגעים מול הליכוד ייכשלו לבסוף.

‏החרפה ביחסים בין בנט לגוש מתנגדי נתניהו: לפיד הבהיר ליו"ר ימינה שלא יתקיים בין הצדדים מו"מ על חלוקת תיקים, כל עוד בנט לא יודיע שהחליט להקים ממשלה עם לפיד ומפלגות הגוש. הנושא יורד מסדר היום של צוותי המו"מ עד שבנט יקבל החלטה לאן מועדות פניו. (זאב קם).

גנץ רצה לנחם בשכונת גאולה בירושלים האבטחה סירבה לאפשר לו וכעת הוא בדרך לניחום אבלים בשכונת בית וגן

‏יהודה שלזינגר ל103 "ראש הממשלה הבא יהיה נפתלי בנט, השאלה היא באיזו ממשלה. הוא מעדיף להיות רה"מ בצד של הימין. איילת שקד לוחצת חזק מאוד כדי ללכת לממשלה עם נתניהו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.