רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 במרץ 2021

צימוקים


 שלום וייס ששוחרר מהכלא על ידי הנשיא היוצא טראמפ לפני חודשיים, עבר שבץ מוחי, התפללו לרפואת שלום בן לאה.

ב'טיש' שושן פורים שערך האדמו''ר מטאהש בקריית החסידות במונטריאול שבארה''ב הגיעו כוחות משטרה גדולים זאת בשל איסור ההתקהלות, האדמו''ר הורה מיד להשתיק את המוזיקה ולנעול את הדלתות. השוטרים ניסו להיכנס מספר דקות אך ללא הועיל ולבסוף עזבו את המקום.

רבינא חושף במהדורה המרכזית ב'קול חי': חצי שנה לפני ראש השנה, באוקראינה מפיקים לקחים ומכנסים ישיבה של השגריר האוקראיני עם רבני קייב. מסתמן: יודיעו מראש כי רק מתחסנים ומחלימים עם דרכון ירוק יורשו להיכנס לאומן, זאת במטרה לעודד את ההתחסנות בקרב חוגי ברסלב.

‏לאחר שבעבר סירב לחיסונים, האדמו"ר מקאליב התחסן היום מפני נגיף הקורונה, והורה גם למקורביו לנהוג כך

‏המשפיע הגה''צ רבי יואל ראטה מגדולי משפיעי ברסלב שיגר מכתב לתלמידו בעניין החיסונים בו הוא כותב, "אל תפחד, אתה יכול לקחת את החיסון נגד נגיף הקורונה, כל אלו שמפילים פחד הם בכלל נגד כל החיסונים, עכשיו כשאנשים מבלבלים הם עושים בלגן. אתה יכול להתחסן ברוגע, השם ישמור עליך מכל המחלות".

‏הצדיק רבי דב קוק מטבריה כתב הבוקר מכתב לציבור הקדוש ובו קרא לציבור כי יש לנהוג בעניין חיסוני הקורונה כדעת גדולי ישראל וביקש בעניין זה להשאיר את ההכרעה לגדולי ישראל :

רב קהילת חב״ד בצפת הרב מרדכי ביסטריצקי - "משפחה שיש בה חולה מאומת או מבודד שלא בחדר לבד אין לשלוח הילדים למוסדות החינוך. כל מי ששולח את ילדיו למרות זה עליו לדעת שהוא מסכן חיים של מישהו אחר, וגורם לביטול תורה. כל מי שיודע על אדם כזה שיפנה למשטרה".

נחת בישראל הרה"צ חיים מאיר הגר בנו הגדול של מרן האדמור מויז’ניץ שהגיע לרגל יומא דהילולה של זקנו מרן הישועות משה וכן יבקר במוסדות ויז'ניץ ברחבי הארץ ובברכפלד  
בטיסה היתה גם הרבנית מסאטמאר מקרית יואל שהגיעה ליארצייט של אביה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.