רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 במרץ 2021

מבזקים


 יאיר לפיד שקל את עניין הרכבת הממשלה ע"י נפתלי בנט, אבל אביגדור ליברמן עצר את המהלך והטיל וטו. ע"פ גורמים פוליטיים שצוטטו ב'ישראל היום', בין לפיד לליברמן ישנו ציר חזק, והשניים מתואמים לחלוטין - איש מהם לא יכול להתקדם ללא הסכמת השני  .

עוד מתגובת סמוטריץ׳ נגד הנשיא ריבלין - ״אין דבר שפוגע בממלכתיות ובמוסד נשיא המדינה יותר מהתערבות בוטה כזו של הנשיא בהליך הפוליטי. ולמרבה הצער זו אינה הפעם הראשונה שריבלין עושה זאת. האמירה האומללה הזו של הנשיא מלמדת על חוסר הבנה מוחלטת שלו בדמוקרטיה. קרוב לחצי העם בחר בנתניהו בצורה חד משמעית. שאר הטוענים לכתר לא נהנים מרבע מהתמיכה הזו״ .

בצלאל סמוטריץ׳ יוצא במתקפה נגד הנשיא ריבלין - ״כל הפוליטיקאים הצבועים שקפצו "בשם הממלכתיות" "להגן" על הנשיא מפני "המתקפות" עליו, יש לכם הסבר אחר לאמירה של הנשיא על כך שהציבור הישראלי בחר ב"חיבורים לא שגרתיים" ו"שיתופי פעולה חוצי מגזרים" מלבד התערבות בוטה בהליך הפוליטי ונקיטת צד לטובת קואליציית שמאל-ערבים בראשות בנט?״ :

השר צחי הנגבי בטוויטר - ‏מצטער לנפץ אשליות לפרשנים, אבל כמי שמכיר מקרוב את ליברמן 40 שנה ואת סער 30 שנה, הם לא יתמכו בממשלה שנשענת על המשותפת. מכאן תתחילו לבנות תרחישים.

עמית סגל: מנסור עבאס מעדיף את גוש נתניהו. השאלה אם זה יתממש תלויה בהתנגדותו של סמוטריץ, עמדתו של בנט, וכמובן בהצעה נגדית אטרקטיבית דיה מהצד השני, שטרם נסגר על מועמד.

סדר הממליצים אצל הנשיא ביום שני:
סדר הממליצים אצל הנשיא
09:30 הגעת נציגי סיעת הליכוד להיוועצות במשכן הנשיא.
10:15 הגעת נציגי סיעת יש עתיד להיוועצות במשכן הנשיא.
11:00 הגעת נציגי סיעת ש"ס להיוועצות במשכן הנשיא.
11:45 הגעת נציגי סיעת כחול לבן להיוועצות במשכן הנשיא.
12:30 הגעת נציגי סיעת ימינה להיוועצות במשכן הנשיא.
13:15 הגעת נציגי סיעת העבודה להיוועצות במשכן הנשיא.
14:00 הגעת נציגי סיעת יהדות התורה להיוועצות במשכן הנשיא.
16:00 הגעת נציגי סיעת ישראל ביתנו להיוועצות במשכן הנשיא.
16:45 הגעת נציגי סיעת הציונות הדתית להיוועצות במשכן הנשיא.
17:30 הגעת נציגי סיעת הרשימה המשותפת להיוועצות במשכן הנשיא.
18:15 הגעת נציגי סיעת תקווה חדשה להיוועצות במשכן הנשיא.
19:00 הגעת נציגי סיעת מרצ להיוועצות במשכן הנשיא.
19:45 הגעת נציגי סיעת רע"מ להיוועצות במשכן הנשיא.

השר אריה דרעי: ‏אני בטוח שמכל המועמדים, יש רק לבנימין נתניהו אפשרות להקים ממשלת ימין יציבה. לאף מועמד אחר אין אפשרות להקים ממשלה. ולכן אני בטוח שנשיא המדינה ראובן ריבלין, יתן את המנדט להרכבת הממשלה לנתניהו כדי שיפעל להקמת ממשלה יציבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.