רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 במרץ 2021

מבזקים


 ישכר זלמנוביץ: בכיר באגודת ישראל במתקפה חריפה: ״לאחר שגפני עשה נזק גדול באמירות שלו נגד הימין בימים שלפני הבחירות, הוא ממשיך וקובר כל אפשרות לחיבור בהמשך של קהלים חדשים. שיידע שהוא יוכל לבוא בטענות רק לעצמו ושלא התבכיין לנו לאחמ״כ ביתד. סמוטריץ הוא לא בעיה. גפני הוא הבעיה״ 

צבי טסלר בקול חי: ‏בשלוש מערכות הבחירות הקודמות, רעייתי ואני הצבענו ליהדות התורה, בזכות ההבטחה הברורה שלהם שילכו אך ורק לממשלת ימין. בבחירות האחרונות לא סמכנו על גפני ועברנו להציע לשס וסמוטריץ. גפני מוכיח היום שצדקנו.

ישראל כהן: ‏היו״ר של יהדות התורה כעת הוא גפני וכמו שלא התערב לליצמן כך גם מצופה ממנו כעת. ואגב, ליצמן מייצג כעת מנדט אחד - של עצמו בלבד - כי גם באגו״י הוא מיעוט מול ציר פרוש-אייכלר כך שכוחו מוחלש מאוד.

‏קווים לדמותה של יהדות התורה: ליצמן מייצג מנדט אחד הולך ראש בראש מול החלטת היו"ר גפני שמייצג ארבעה מנדטים. במקום לכופף את הראש ולהנהן על כל בקשה מבלפור, גפני עושה שרירים ובצדק מול מי ששיחק במגזר החרדי בשבוע הקריטי ביותר ליהדות החרדית. (רבינא).

שימי שפר: כאן המקום להזכיר סקר שנערך לאחרונה ממש עבור "כיכר השבת" לפיו 70% מהנשאלים החרדים ענו שהם תומכים בנתניהו לראשות הממשלה. כשגפני עושה שרירים על נתניהו, הוא עושה זאת בשם מי בדיוק?

רבינא: ‏יום שלישי הבא אם לא יתפטרו ליצמן ומקלב מחברותם בממשלה, תפקע אוטמטית חברותם של טסלר וברוכי מהכנסת. בלשכת ליצמן מאשרים כי בכוונתו להתפטר עבור ברוכי במידה ומקלב יתפטר עבור טסלר.

יאיר לוי בהמחדש: יועצו של גדעון סער מאיר גל נפגש עם מעצבי דעת קהל חרדים ביניהם השדרן מנחם טוקר והעיתונאי יצחק נחשוני כדי לשנות את דעת הקהל החרדי כדי שיצטרפו לממשלה בראשות בנט וסער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.