רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 בפברואר 2021

צימוקים


 לקראת ימי הפורים המקובל הצדיק רבי יעקב עדס הגיע להשתתף בשיעור דף היומי הקבוע של הגאון רבי דוד זיכרמן הנמסר מידי לילה ברחבת הכותל המערבי.

בשל הקורונה גדולי הפוסקים יוצאים במכתב שלא להשתכר השנה בפורים: "עלול להגרם שלא ישמור על בריאותו, וכן עלול להביא לשיעור הדבקה גבוה יותר הפוגע ומסכן את בריאות הציבור" ומוסיפים "במיוחד השנה שעלולים ח"ו להגיע לחילולי שבת". על המכתב חתומים הגר"י זילברשטיין, הגר"ש בעדני, הגר"ש רוזנברג והגר"י סילמן.

רבני העיר בני ברק הגרח"י לנדא, הגרש"צ רוזנבלט והגר"מ בן שמעון יצאו במכתב לתושבי העיר לימי הפורים ובו מבקשים שהבנות לא תצאנה בכלל לרחובה של עיר. ומי שיודע על מוכרי נפצים שיתקשר למסור אותם.

סגן יו"ר הדירקטוריון של חברת התעופה אל-על עמיקם בן צבי יצא כעת מהתייעצות וברכה במעונו של האדמו״ר מגור. לפגישה התלווה השר יעקב ליצמן.

מתוך כ5000 משתתפי תכניות "מסע" מחוץ לארץ שמשרד הבריאות אישר לחסן אותם נגד הקורונה, למרות שאינם אזרחי ישראל, ישנם מאות בני ישיבות מכל הזרמים וכן בנות סמינרים ומאות תלמידי מכללות. (יצחק הילדסהימר).

‏במבצע נמרץ: שלושה דיינים מירושלים נסעו לבית חולים סיעודי בצפון הארץ כדי לסדר גט לזוג עיוורים. (כיפה)

ראשוני: משרד האוצר אישר את מתווה הת"תים, על פיו, כדי למנוע איסוף כספים בפורים ברחובות ובבתים כהוראת מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, יוענק מענק כספי לת"תים של הישיבות. מנהלי הת"תים יגישו תצהיר עד לר"ח ניסן ובו יציינו את מחזור הכספים שנאספו אשתקד והאוצר ישלים את הסכום עד 75%, בניקוי הסכומים שנאספו באיסוף הטלפוני. (קול ברמה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.