רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 בפברואר 2021

מבזקים


 הציבור החרדי זועם על נציגיו - אחרי היום מה שקרה ומה שקורה בירושלים, יש סכנה מאוד גדולה לצערי או לשמחתי, שהליכוד יאבד את השלטון, הכעס ברחוב החרדי נגד השלטון, ונגד נציגיו החרדים, זה בלתי ישוער, ממה שאני שומע מחברים ידידים משפחה, האלו לא הקנאים שלא מצביעים בדרך כלל, אלא סתם העמך זה שמצביע ל-ג או אפילו לליכוד, ויש הרבה, הפעם או שלא יצביעו בכלל ואם כן זה יהיה סמוטריץ.

דרעי הוא זה שגרם למצב הזה - המראות הקשים של אלפים צועדים בכבישים עם ילדים רכים, עוררו זעם • מלכיאלי מש”ס תקף את משרד התחבורה: “הציבור החרדי אויב שלכם? מה ההתנהגות הזו?”. בוסו הצטרף: “החלטה אטומה ונטולת חמלה” • אלא שמי שקיבל ההחלטה היה אריה דרעי, בניגוד לעמדת משרד התחבורה

עשרות בחורי ישיבה שצעדו הלילה ברגל בכביש 443 מכיון גבעת זאב לירושלים בניגוד לחוק קיבלו דוחות משוטרים שעיכבו אותם ליד מחנה עופר. האוטובוס איתו הגיעו הוריד את הבחורים בגבעת זאב ומשם צעדו ברגל.

אבי רבינא: מסיכום ישיבת הממשלה בה הוחלט על העוצר התחברותי לי-ם, עולה כי המשטרה היא זו שהעלתה שוב ושוב על כך שבידה "מידע מודיעיני" על טישים, ושיש צורך להשבית את האוטובוסים כליל. נוכחים בישיבה סיפרו כי לא נאמרה מילה על אכיפה מוגברת במסיבות באזור גוש דן.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה להחלטה ההזויה של ביטול התחבורה הציבורית לירושלים:  "התנהגות חסרת הגיון לחלוטין של הממשלה, לא ראיתי שעשו דברים דומים במקומות אחרים בארץ, יש שנהנים לפגוע בציבור החרדי ואחרי כן אפילו לדבר נגדו" :

עוד סיבה לא להצביע ליהדות התורה - ח"כ ישראל אייכלר מאיים הערב: "בעקבות גזירות שושן פורים תשפ"א אציע לגדולי ישראל לשקול כל חלופה טובה יותר לשלטון הנוכחי".

פורים בבני ברק: גם השנה התקיימו מסיבות פורים לנוער המתמודד אותם יסד ראש העיר לשעבר ח"כ יעקב אשר. המסיבות התקיימו כמידי שנה בהפרדה ובמקומות נפרדים לבנות ולבנות. ראש העיר אף הגיע למקום ושמח עם הנערים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.