רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 בינואר 2021

אוי לדור שכך עלתה בימיו


אוי לדור שכך עלתה בימיו
לצערנו הגענו למצב של אנרכיה בציבור החרדי, בארץ הקודש וגם בחו"ל, והכל הכל התחיל אי שם בחודש אדר כאשר במקום להחמיר בהנחיות מדין ספק פיקוח נפש, ולהבין שאין כאן מקום לשאול אף רב ואף אדמו"ר, כמו שכל אחד מבין שמותר לנסוע ביום הכיפורים שחל בשבת לצורך יולדת, ולא הולכים לשאול, וגם אם נניח שיש כאן מקום לשאלה, היא צריכה להיעשות באופן ברור ובהצגת כל הנתונים וע"י מומחים ואנשי רפואה, וכמובן שיש לקחת בחשבון את החילול ה' הנורא שיוצא כאשר מפרים את ההנחיות ומצפצפים על החוק, ועוד בעניין שנוגע לחיי אדם, אך לצערנו התחילה תחרות ע"י כמה מנהלי מוסדות, אנשי חצרות רבנים ואדמו"רים מי יש לו יותר תעוזה, מי יצליח לגרום ליותר שפיכות דמים רח"ל, ומי מצליח לעבוד על השלטונות או להתעמת איתם ביותר עזות פנים, ומי מצליח יותר להמשיך בחיי השגרה והנוחות, גם אם זה על חשבון כמה אנשים מתים וחולים, ה' ירחם.
בדרך זו הצלחנו לחנך את צעירי הצאן שהאומץ והגבורה לזלזל בחיי אדם הם המטרה הקדושה, שהמשטרה והשלטון בכל מקום שהם, הם שונאי ישראל היוונים שבאים לעקור את התורה, והכל כמובן בשם המסירות נפש לתורה והדאגה ללימוד התורה, או הדאגה לבריאות הנפש של הציבור, אך על הילדים והנערים א"א לעבוד והם קולטים את המסרים, שהנוחות האישית היא מעל הכל, שחיי אדם אינם נחשבים למאומה, וכך נוצרת אנרכיה שהיום אנו רואים את תחילתה כאשר בחורים חסידיים מתנהגים בפרעות נוראה, ונערים משתוללים כמו ערבים בזריקת אבנים על אוטובוסים וכיו"ב.
ברור הדבר שחינוך זה הוא הגורם העיקרי לנשירה, כי הוא פועל לרעה נגד כל המושגים של חינוך לדרך ארץ, ולקבלת מרות של בן לאביו ותלמיד לרבו, הנער הצעיר מתיר לעצמו בשם הנוחות ובריאות הנפש לעבור על כל איסורים שבתורה רח"ל.
ובמקום להשקיע את כל האנרגיה והיכולות שלנו לחיזוק ופעילות לימוד התורה בבית, ולפעול ביצירתיות למציאת דרכים כיצד לחזק את הקשר של כל יחיד ויחיד עם קהילתו בלי צורך להתקהל, וגם בזמנים שחלה הקלה בתחלואה היו דואגים לדרכים איך ללמוד ולהתפלל ולקיים אירועים בזהירות ועם שמירה קפדנית על כל ההנחיות, במקום זה השקיעו כוחות איך להתחמק משמירתן, השקיעו כוחות כיצד להילחם עם מי שבא לשמור על בריאותנו ועל החיים שלנו.
נכון מאוד שגם המשטרה והמדינה פועלות במשך כל התקופה לא פעם בניגוד לכל הגיון, אבל אסור לנו לשכוח שזה התחיל רק אחרי שבתקשורת הראו איך אנחנו מזלזלים, ונכון שגם אצל החילונים יש זלזול והפקרות אבל א. אם אנחנו היינו נשמרים ונזהרים יכולנו לקדש מלחמה נגד ההפגנות ההמוניות וכדו' ב. וכי נתיר לעצמנו לחלל שבת כי גם הם עושים זאת?
אני כבר לא מדבר על הבחירות הקרובות בהם ציבור גדול יצביע ברגליים למפלגות החרדיות שלא עשו כלום בשביל לשנות את המצב או שיצביע למפלגות אחרות, כי אדרבה אולי כשג' תרד ל5-6 מנדטים מישהו יבין שיש מקום לחשבון נפש. 
אבל אל לנו לדאוג משיח צדקנו כבר בפתח, ואז ימלא שחוק פינו כאשר נראה אישי ציבור ומנהיגים מואשמים ברציחה, והוא כבר ינהיג אותנו בדרך התורה באמת, יתן ה' שנזכה לזה בקרוב ממש אכי"ר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.