רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוקטובר 2020

מבזקים

 

יוסי אליטוב: מי שציפה לראות את ליצמן מתמנה השבוע לסגן שר השיכון, עשוי להתאכזב. אז נכון שאיציק כהן מונה היום לשר השיכון על הנייר, כדי לפנות את סגנות השר לליצמן. מסתבר שבחצר גור שמו ברקס למהלך וממש לא ממהרים להתקדם במינוי סגן השר. חתיכת דרמה פנים מגזרית..

ח"כ אליהו חסיד התפטר מהכנסת, במקומו ייכנס חזרה ח"כ אליהו ברוכי.

ח"כ חסיד מצטט במכתבו את רבי שמעון בן חלפתא "לא מצא הקב"ה כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום" ומציין כי התפטרותו נועדה להחזיר את ח"כ ברוכי לכנסת.

ארי קלמן: ‏בשעה האחרונה ליצמן יצא מפגישה עם ראש הממשלה שם נתפר דיל אגודה - ש״ס שיחזיר את ליצמן לשליטה במשרד השיכון..

מורן אזולאי: תקציב אין אבל זמן לפוליטיקה ומינויים יש ברוך השם בשפע. סגן שר האוצר איציק כהן מש״ס יהפוך לשר במשרד האוצר ושר השיכון וליצמן ימונה לסגן שר השיכון. כהן יהיה כפוף לכ״ץ. התזוזות הן כדי לאפשר לליצמן תקן של סגן שר. כהן בתפקידו כשר השיכון יאפשר לליצמן מעמד של שר במשרד.

בכיר ביהדות התורה לארי קלמן: "לא ייתכן שחבר כנסת מש"ס שדעותיו רחוקות ואפילו חלוקות משל יהדות בתורה ייצג כשר את המפלגה. ליצמן קיבל שוב החלטה על דעת עצמו בלי לקבל את האישור של החברים":

עוד מהבכיר ביהדוה"ת על ליצמן: "הוא כבר גרם לכאוס כאשר התפטר ללא הודעה מוקדמת והשאיר את אליהו ברוכי בחוץ, כעת הוא מגדיל לעשות ובצעד דורסני הוא מקבל החלטה פוגענית ללא התייעצות ואישור המפלגה".:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.