רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בספטמבר 2020

מבזקים

 

משה ויסברג: ‏האדמו"ר מויז'ניץ סיפר הבוקר אחרי תפילת שחרית על שיחתו עם ראש הממשלה אמש, "אמרתי לו יש לנו ג' דברים חיוניים, בתי מדרשות, מקוואות, בתי חינוך! ביקשתי ממנו ואמרתי לו באם ידאג שישמרו שבת במדינה, סטטוס קוו ובפרט בכל המקומות הציבוריים הנני מבטיח לו שהנגיף ייעלם מהעולם"..

'המבשר' במאמר חריף נגד מי שהעביר לתקשורת צילומים מהרחוב החרדי: הוא יושב במחשכים, אצבעותיו נוקשות בקלות על גבי מקלדת-לא-מקלדת, והנה, באבחת מקש, הופיע לנו מאן־דאמר חדש. הנה, הוא יכול לומר ככל אוות נפשו, לבקר ולבטל, לקטול ולהוקיע, לעלוב ולצלוף.

יואב יצחק:  המדינה תובעת 16.3 מיליון שקל מעמותת "רפואה וישועה" בטענה שלא עמדה בהתחייבותה משנת 2008 להקים בתוך שנה מרכז לרפואה דחופה באשדוד - בה יש קהילה גדולה של חסידי גור

המשטרה הגישה אמש הצהרת תובע כנגד שלושה חשודים במעורבות בשוד שבוצע לפני כשבועיים בבית הרב נח קפלן ברחוב בית שמאי בעיר בני ברק:

‏יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר קורא לשר הבריאות למנות את משה בר סימן טוב לפרויקטור הקורונה: "במבחן התוצאה בר סימן טוב הוכיח את עצמו בגל הראשון, מינויו לפרויקטור הקורונה יכול להביא לשינוי חיובי״. 

שושנה חן ב'ידיעות': רובו המכריע של הציבור החרדי התפלל ביו"כ בחצרות, במבואות בניינים, בבי"כ מדוללים עד דמעות ולבד בבית. ולמרות זאת הוא שוב מוצא עצמו מככב כ"שעיר לעזאזל" של הקורונה.

עוד משושנה חן - הכתבת החרדית של 'ידיעות': אם הטיפול התקשורתי והניהולי במגזר החרדי ימשיך להיות עתיר דיאלוגים של חרשים ושלומיאליות, צפו בשמחת תורה לעלייה נוספת במס' הלא מאמינים בסכנות הקורונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.