רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בספטמבר 2020

מבזקים

 

‏הקורונה בחברה החרדית | האלוף במיל' מיקי אדלשטיין, ראש צוות מתווה הישיבות למגזר החרדי, ל-גל"צ: "אנחנו נראה עלייה בתחלואה. היו דברים שנעשו בכיפור, חלקם לא לפי ההנחיות. בגלל זה עושים היקף נרחב של בדיקות בקהילה"

 עורך "ישראל היום בועז ביסמוט על העימות הסוער הלילה בארה"ב: ‏ראיתי סקר שטוען כי ביידן ניצח בעימות. נחמד. מאז 2016 טראמפ מפסיד בסקרים.
אגב, את העימות הלילה טראמפ ניצח בנוק אאוט. ההישג של ביידן - הישרדות 90 דקות.

'כאן 11': לאורך חודש ספטמבר נפטרו 596 ישראלים מקורונה. מספר החולים שמצבם קשה עלה ל-823. בבתי החולים אסותא שבאשדוד, קפלן שברחובות והדסה עין כרם שבירושלים - קיימת תפוסה של יותר מ-100% במחלקות הקורונה.

‏ההתפרצות בבתי האבות: בשבועיים האחרונים התגלו כ-200 קשישים שחלו בקורונה, חלקם במצב קשה. גם 200 אנשי צוות נדבקו, והם ככל הנראה אלה שהעבירו את ההדבקה לקשישים.

קבינט הקורונה החליט: יוכפלו מספר הבדיקות בבתי האבות והמוסדות הגיראטרים כ-20,000 בדיקות ביום, ותחל בניית מתווה לביקור של בן משפחה של אדם מבוגר שחי בגפו ומתן קדימות בתורים למבוגרים.

גמזו מציע: הקנס על אי עטיית מסכה יעלה ל-1,000 שקלים, עסק שייפתח בניגוד לתקנות ייקנס ב-10,000 ש"ח. סכום דומה יוטל גם על מי שיפר בידוד. הקנסות על קיום אירועים רבי משתתפים או פתיחת מוסד חינוכי בניגוד לתקנות יעמדו על פי הצעת הפרויקטור על 50 אלף שקלים.

גם ירדן שהיתה כמעט נקיה מקורונה בסבב הקודם הגיעה לשיא מבחינת נדבקים: ע"פ שר הבריאות במממלכה יש 1,776 מקרי הידבקות בקורונה ו-4 מתים מן המחלה (אוהד חמו).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.