שלום ר' חיים היקר,
בפסק הדין שפרסמת על יוסף מוגרבי נכתב "ואחרי שהתפרסם קלונו ברבים בסרטונים וכתבות מזעזעות ואחרי שהפנו אותו למומחים במשך שנים".
פירוש
הנכתב בין השורות הוא שבמשך שנים ידעו מזה והשתיקו את זה, הסתפקו להפנות
אותו למומחים (מומחים למה?) והמשיכו להזרים קרבנות לישיבה שלו, עד שהתפרסם
קלונו ברבים ע"י סרטונים וכתבות, ורק אז נאלצו לפרסם שצריך להתרחק ממנו.
איני יודע מה יותר מזעזע: המעשים שלו או השתיקה של אלה שידעו

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.