רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במאי 2020

מבזקים

בחג היה בלגן בבית כנסת סאטמאר בבני ברק. הרשי הולצר נתן מכות לכל מי שראה מול העיינים שלו ולא מהצד של רוטר. עד שהגיע משטרה ולקחו אותו עם אזיקים בניידת בעיצומו של החג למעצר. בליל שבת השתחרר אחרי שהוא חתם על מעצר בית.

‏מכות ומעצרים במהלך תפילת שחרית בחג השבועות בבית המדרש סאטמר בבני ברק לאחר שאנשי הנהלת המוסדות התנגדו לפתיחת ארון הקודש ע"י אנשיו של ראש הישיבה הגרח"צ מייזליש.

חג לא שקט בבני ברק בכמה גזרות.
בדארג היה בלאגן ב3 בלילה,
בסאטמער היה בלאגן בקריאת התורה בחג בבוקר.

בני ברק: כמידי שנה גם השנה בליל חג השבועות היתפרעו עשרות נוער נושר מתמודדי בני ברק והיתפרצו גם השנה לכותלי בית המדרש של חסידות 'דארג' הממוקם ברחוב נפחא בעיר והשפריצו על החסידים כמות של גז מדמיע - כוחות מתוגברים של משטרת ישראל בשילוב לוחמי משמר הגבול וכוחות יס"מ הוקפצו למקום על מנת להפריד בין 2 הצדדים.
בנוסף גם פרצו לחנות היפר סטוק שבמקום.

דרמה בשיכון ויזניץ
אחד מחסידי ויזניץ שהיה בקרבתו של חולה קורונה והיה אמור לשהות בבידוד עפ הוראת משרד הבריאות השתתף בליל החג בתפילות ובטיש של מרן האדמור מוויזניץ קיבל במהלך החג תשובה חיובית
בחסידות מבהירים שכל מי שעמד בסביבתו ולא הלך עם מסכה צריך להיכנס בבידוד
נעילת החג בשילוב שמחת הפורשפיל לנכד האדמור שהיה אמור להתקיים הלילה כולל שידור חי בוטל

נדחתה עתירתו של עורך דין חרדי בגדרה ביקש שבג"ץ יורה למפכ"ל המשטרה לפטר את שוטרי המג"ב שהכו את עורך דין יששכר דב פרנקל תושב מאה שערים (ממשרדו של עו"ד בועז בן-צור) במהלך פעילות משטרתית באותה שכונה לאכיפת צווי הקורונה.

איתי גדסי: ‏חיילים מנצח יהודה המשרתים בבסיס 'בקעות' אומרים כי בעיצומו של החג הגיע קבלן לעבוד בבסיס, תוך חילול חג בפהרסיה שלא לצורך פיקוח נפש. העבודה נעשתה בסמוך לבית הכנסת, כך שלא היה ניתן להתפלל.

‏'ווינט': הרמטכ"ל אביב כוכבי הורה להחמיר ולא לאפשר גידול זקנים גם לחיילים דתיים. מפקדים הסבירו לחיילים שמעתה יינתנו פטורי גילוח רק ל"בעלי אורח חיים דתי אדוק - על סף חרדי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.