רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 במרץ 2020

ווארטים

אחד הגעיל לי כלים אמרתי לו תודה אתה איש מגעיל

גבר אחד חוזר מביקור בבית חולים אחרי שהלך לבקר את חמתו,
שואלת אותו אישתו: תגיד איך אמא שלי מרגישה?
עונה לה הבעל תוך יום יומיים היא תקום על הרגליים תתחיל לדבר ואז תבוא לגור אצלנו
שואלת האישה בתדהמה: אבל איך זה יכול להיות אתמול הייתי אצלה והיא היתה מורדמת ומונשמת ומחוברת למכשירים?
עונה לה הבעל: אני לא יודע שאלתי את הרופא איך היא מרגישה, הוא אמר לי תתכונן לגרוע מכל

בדיחה אמיתית לצערינו הרב יש באחת הישיבות הטובות בחור רווק אלתר בן 55 לאחר אינספור פגישות   נפגש עם בחורה בת 25 היה ממש מתאים היא רצתה אותו והוא מאוד רצה אבל בסוף הוא ביטל. כי הוא אמר לה אם לא התחתנתי עם אמא שלך למה שאני יתחתן איתך 

ניחום אבלים תשע"ט
"נורא, איפה הוא קיבל את זה?" - "בלבלב"...
ניחום אבלים תש"פ
"נורא, איפה הוא קיבל את זה?" - "בבר-כל"...

פעם: כשהגיעה המשטרה נעשתה התקהלות
היום: כשנעשית התקהלות מגיעה משטרה

פעם: לבשו מסיכות בפורים
היום: לובשים מסיכות בערב פסח

פעם: בית כנסת היה משמש לכל דבר
היום: כל דבר משמש לבית כנסת

פעם: שמרו מרחק ממכוניות
היום: שומרים מרחק דווקא מהולכי רגל

פעם: היו לוחצים ידיים
היום: רוחצים ידיים

פעם: שתו חם במזג אויר קר
היום: שותים חם גם במזג אויר קר

פעם: כאשר 10 נוסעים עמדו באוטובוס הוא היה נחשב מלא
היום: כאשר 10 נוסעים יושבים באוטובוס הוא כבר מלא

פעם: השדכנים התלוננו שהם מקבלים תשובות שליליות
היום: כולם מקנאים בהם

פעם: דיברו ב-4 אוזניים
היום: ב-2 אוזניים

פעם: משרד הבריאות נלחם באלכוהול
היום: הוא ממליץ עליו בחום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.