רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 בפברואר 2020

ידיעות כלליות

ירון אברהם: פרסום ראשון: שבוע לבחירות - שליחיו של הנשיא טראמפ לוועדת מיפוי השטחים ביהודה ושומרון בדרכם לישראל.

בעקבות המתיחות: ‏צה"ל עיבה את הנוכחות של מערכת כיפת ברזל בדרום מחשש לירי לכיוון ישראל. זאת, עקב סיכול הנחת המטען והרג המחבל ברצועת עזה.

דפנה ליאל: נתניהו בוחן אפשרות להתחייב שאם ינצח את הבחירות זו הקדנציה האחרונה שלו, הדבר נבדק בסקרים.

‏מפלגת הליכוד פנתה לבית המשפט בבקשה להסיר את צו איסור הפרסום על ההקלטות בין אשכנזי-מנדלבליט.

‏נתניהו: המשטרה ושב"כ יבדקו הפצת פייק ניוז של גורמי חוץ ביום הבחירות.

עמית סגל: אחרי לימור לבנת, גם דן תיכון לכחול לבן: להוריד מיד את תמונתי מהתשדירים שלכם, אני לא תומך במפלגה.

נתניהו בקרית ארבע: "הרי גנץ אומר 'אני אביא רוב יהודי' מאיפה יהיה לו רוב יהודי? אז אומר ניסנקורן 'בנט ושקד יבואו' הוא לא אומר רפי פרץ"

שלטי הבחירות של הרשימה המשותפת בערים הערביות כנגד טראמפ ונתניהו.

ג׳וש בריינר מצטט את בנט שאומר כי "העזיבה של הבית היהודי הייתה טעות וזה לא הצליח".

הקורונה בישראל: במשרד הבריאות מרחיבים הגבלות - כל מי שהיה באיטליה, אוסטרליה או טייוואן ב-14 הימים האחרונים ומפתח תסמיני הנגיף חייב להיבדק.

'הארץ': במהלך מרתון דרשות שערך שר הביטחון בשבת בפתח תקווה, כיהן השר כשופט בתחרות צ'ולנט שערכה קהילה בעיר.

יואב זיתון: ‏בדיונים שנערכו הלילה במערכת הביטחון: אושר עקרונית להעביר כ-200 קוריאנים המבקרים בישראל לבידוד במתקן צבאי. ההחלטה ממתינה לאישור סופי לביצוע - אך בצה"ל החלו להיערך. המתקן המסתמן: המדרשה הצבאית לחינוך מפקדים בהר גילה בירושלים.

צוות התגובות של יהדות התורה: ליברמן, מה שאנחנו עשינו רק בשבוע האחרון לא עשית ב20 שנה האחרונות! אולי תגיד משהו אחד שעשית לטובת הציבור, חוץ מפוסטים בפייסבוק וראיונות שיסוי.

יו״ר ש״ס השר דרעי לאסתי פרז ברשת ב׳ - ״נתניהו בנתיים בכל השנה האחרונה מנהל קרב בצורה מרשימה ביותר. אני יושב איתו בישיבות סגורות במשך שעות ארוכות, ישיבות חשובות ביותר ואני מתפעל איך הוא ממוקד ומחושב. בכל הישיבות הוא מנותק לחלוטין מהפרשות שלו״

אסתי פרז לשר דרעי ברשת ב׳ - ״יש לומר שהסרטונים של ש"ס נוגעים ללב ועשויים יפה״. השר דרעי: ״מרצ, ליברמן והרשימה המשותפת מחוברים כיום כגוש אחד. היום כולם יודעים שצדקתי כשאמרתי לפני מס׳ שבועות שליברמן סגור עם ממשלת שמאל״

‏'מעריב': מפלגת העבודה הודיעה לכחול לבן כי היא דוחה את דרישתה להסיר את תמונותיו של גנץ משלטי חוצות של המפלגה.

חורשים את השטח: סגן השר פרוש במטה אגודת ישראל בטבריה "כעת שיש לכם ועדה קרואה בעיר, יש לכם את האפשרות למצות את הפוטנציאל הקולות שיש ליהדות התורה ולהביא עוד ועוד קולות, ולהוכיח את כוחכם, כך שגם הועדה תדע לתת לכם ולדאוג לצרכי הציבור החרדי בעיר. זו מערכה גורלית ועלינו לעשות את כל המאמצים להכריע הפעם".

מנהל בית חולים בשיראז-איראן טוען כי קטסטרופה גדולה נמצאת בפתח היות ושלטונות איראן לא שולחים להסגר הרבה אנשים שנפגעו מהווירוס ונופלים באמצע הרחוב . ומשאירים אותם ללא טיפול .

כל בתי הספר נסגרים בטהראן מכיוון שווירוס הקורונה הופך למשבר לאומי גדול. לרפובליקה האיסלאמית אין את הרצון והיכולת להתמודד עם המשבר

‏שבוע אחרי החתימה על עסקת גולן טלקום–סלקום, יו"ר סלקום עמי אראל הודיע כי הוא פורש מתפקידו.

ירון אברהם: ‏ועדת הבחירות המרכזית מבהירה שהיא החלה לבחון הקמת קלפיות ייעודיות ולגייס צוותים ייעודים שיסכימו לכהן בוועדות הקלפי, וזאת כהכנה לאפשרות שבמשרד הבריאות יחליטו לאפשר למבודדים בשל הקורונה להצביע.

אינטלי טיימס: טיסת ראש המוסד לקטאר לא הייתה היחידה לאותו היום. מספר שעות קודם לכן, יצאה טיסת מנהלים נוספת, אולי במסגרת ההכנות לביקור, ואולי במסגרת ביקור במדינה השכנה, בחריין.

'כאן': ‏שר הבריאות ליצמן ביקש לבטל את מרתון תל אביב מחשש שיגיעו משתתפים הנגועים בקורונה. נתניהו ביקש לבחון זאת עד מחר. נוסף על כך, בתיאום עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות, יוקפאו נכון לרגע זה מסעות התלמידים לפולין.

‏ארגון הג'יהאד האסלאמי הצליח לשבש את השקט היחסי ששרר בימים האחרונים בגבול הרצועה באמצעות ניסיון הפיגוע הבוקר על גדר הגבול, שוב אנחנו בפני הסלמה ואפשרות לשיגור רקטות לעבר ישראל עוד הערב, ארגוני הטרור מעריכים שידיה של ישראל כבולות בגלל הבחירות. יוני בן מנחם

טל שלו ב׳וואלה׳: במפלגת העבודה-גשר-מרצ מסרבים להסיר את תמונתו של יו״ר ׳כחול לבן׳ בני גנץ מקמפיין התעמולה האחרון בו מופיעים שלושת ראשי הרשימה תחת הסיסמה ״ישראל מחכה לממשלה חדשה״ על אף דרישת ׳כחול לבן׳

עוד מטל שלו ב׳וואלה׳: במכתב משווים אנשי העבודה-גשר-מרצ את הקמפיין שלהם לקמפיין של ש״ס: ״ביבי צריך אריה חזק״. לטענת רשימת השמאל, ״איש לא מעלה על דעתו כי מפלגת ש״ס חברה למפלגת הליכוד או כי נתניהו מתמודד במסגרת מפלגת ש״ס. מתעמולה זו עולה כי מפלגת ש״ס מתחייבת בפני בוחריה להתמיד בנאמנותה לגוש הימין. מסר זה ברור לכל״

השר בנט בערוץ הכנסת על היחסים עם נתניהו:
‏"יש דיבר אחד עשרה: ימני לא תוקף ימני ואם הוא בוחר לתקוף אותי אני לא אשחק לידיים של היריבים שלנו".

שפר ב'כיכר': לראשונה, יגיע הערב אדמו"ר ממועצת גדולי התורה של אגודת ישראל לביקור בישיבת 'מרכז הרב'. הרבי ממודז'יץ ימסור שיעור כללי בנושא הנלמד בישיבה, ולאחר מכן יגיע לעיר אלעד להשתתף בכינוס הבחירות של אגודת ישראל.

בעקבות התקדמות בעבודות השיפוצים בכביש 446 למודיעין עילית, השבוע צפויים שיבושים משמעותיים בשעות הלילה, בדגש מיוחד על היום בערב. בתוך חודש צפויות להסתיים העבודות לביטול הכיכרות והתקנת רמזורים לאורך הכביש.

כינוסי נתניהו: ראה"מ צפוי להשתתף הערב ב4 כינוסים בתל אביב, בחולון, וברמת גן*2, מחר ראה"מ יגיע לצפון לכינוסים בצפת, בטבריה, בנוף הגליל, בעפולה ובמגדל העמק.

‏שר הביטחון בנט: "מהבוקר יש מתקפת התחסדות של גורמי שמאל על העובדה שכוחות צה"ל חיסלו חוליית מחבלים ופינו את הגופה של אחד מהם. צבועים, נמאסתם. כל המרחם על גופות מחבלים אכזריים - סופו שיתאכזר לרחמנים. אין דרך יפה לעבוד מולם, חיי אזרחי ישראל קודמים לחיי אזרחי האויב"

ח"כ גפני בכנס בזכרון יעקב: שנאתו האובססיבית של ליברמן לרה"מ מובילה לכך שהוא מסית ומדיח נגד הציבור החרדי כי הוא יודע שאנחנו העוגן של נתניהו בקואליציה.

שופטי בג"צ דורשים מראש עיריית טבריה לשעבר רון קובי 40,000 שקל במזומן עד היום אחה"צ, כערבון וכתנאי לקיום דיון מורחב בעתירתו.

‏היישוב הר גילה עתר לבג"ץ נגד שר הבריאות, שר הביטחון וצה"ל לביטול ההחלטה להכניס ליישוב למתקן צבאי תיירים מקוריאה הדרומית החשודים כנשאי קורונה.

פתרון לנכים במערת המכפלה: נתניהו ובנט הודיעו בנפרד על הקמת מעלון במערת המכפלה לטובת הנכים.

ח"כ אייכלר שלח מכתב ליו"ר וועדת הבחירות בדרישה להסיר את שלטי ההסתה האנטישמיים של ליברמן נגד הציבור החרדי.

נתניהו: החלטתי על קידום מחיקת רישום פלילי לעשרות אלפי ישראלים על שימוש אישי והחזקה בקנאביס, דבר שגורם סבל מיותר לרבים ועומס בבתי המשפט. השר אוחנה החל בעבודה בנושא.

גדעון סער לרונן כץ בקול ברמה: אם חלילה נלך לבחירות רביעיות נאבד את ההזדמנות ההיסטורית. כל מי שאוהב את ארץ ישראל חייב לתמוך בליכוד.

עוד מח"כ סער לרונן כץ בקול ברמה: למיטב ידיעתי אף אחד לא יציע את החוק הצרפתי. הליכוד התנגד לחוק כשעלה מאנשי קדימה. אני מקווה שעוצמה יהודית תפרוש. בבחירות 92 הפסדנו את הבחירות בגלל מפלגות ימין שלא עברו צריך ללמוד מהשמאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.