רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 בפברואר 2020

ווארטים

ווארט לשבת שקוראים ב2 ספרי תורה
השבוע מוצאים בבית כנסת 2 ספרי תורה.
אחד לפרשת השבוע, משפטים ואחד לשקלים.
ומה עושה בית כנסת שיש רק ספר אחד?
מה שעושים בכל בית יהודי שאין שקלים...
 מגלגלים ...

 בשבת הבאה בית כנסת של התימנים תהייה סגורה עקב פרשת תרומה עימכם הסליחה

מעשה בדרשן שנקלע לשבת שבע ברכות פרשת תרומה וביקשוהו שימצא קישור לחתן והכלה מהפרשה.
קם הדרשן והתנצל שלא מוצא כל קישור אך תוך כדי דיבור קפץ ואמר, מצאתי!
גם שני קרשים אפשר להצמיד על ידי טבעת!!

בשבוע שעבר, בליל רביעי הייתי במסיבה בים המלח, יום למחרת בצהריים עשיתי עם חבר סיבוב על החוף. ראיתי בן אדם יושב עם חכה ומנסה לדוג, הייתי סקרן, איך? ים המלח בשמו השני הוא ׳ים המוות׳ אין בו חיים ובטח שלא דגים. התקרבתי ושאלתי ״גבר זה ים המלח אתה מודע לזה שאין כאן דגים?״ הוא ענה לי ״אח שלי יש לי שמונה ילדים, אישה לא מתפקדת, אין לי אוכל, אין לי כסף, חייב לתפוס דגים״. ריחמתי עליו, הוצאתי 200 ש״ח מהכיס ונתתי לו, כשהתרחקתי ממנו זרקתי לעברו ״חבל גבר אתה עובד לחינם, אין כאן דגים״
אחרי כמה שניות הוא צועק לעברי ״תודה אח שלי, אתה הדג השלישי היום...״
חודש דגים מבורך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.