רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בדצמבר 2019

מבזקים

השר דרעי לקאהן ב׳קול חי׳ - ״אני תמכתי וממשיך בעקביות לתמוך בנתניהו, כי אני חושב שהוא ראש הממשלה המתאים ביותר מבחינת הכישורים והיכולות. בנוסף יש לי עמדה מוסרית ברורה בנושא. אני לא משליך אבן אחר הנופל. אני רואה כמה הוא נרדף ואני לא מוכן בשום אופן להחליש אותו״

עוד מהשר דרעי ב"קול חי": "מועצת חכמי התורה היא זו שתחליט לגבי הרשימה לכנסת. נתניהו שוחח איתי אתמול לגבי מינוי שר חדש מש"ס. נשיא מועצת חכמי התורה יכריע. בממשלת מעבר אפשר למנות רק ח"כ מכהן, אפילו השר וקנין לא יכול לקבל עוד תפקיד"

השופטת בדימוס שלי וולך ברדיו ללא הפסקה: "תיקי נתניהו הם ניסיון להפיכה שלטונית, תוך ניצול מערכת המשפט למטרות פוליטיות. מערכת ה
משפט חשובה לי ואני לא רוצה שהיא תהפוך לשחקן פוליטי. יש כאן גם אכיפה בררנית. אשתתף מחר בהפגנה שקוראת לבג"ץ שלא להתערב בנושא נתניהו, כי העתירה מיותרת". ‎

לקראת הדיון מחר בבג"צ על כשירותו של נתניהו להרכיב ממשלה: השר יריב לוין תוקף "התהליך אותו מנהלת עכשיו מערכת המשפט דומה באופן מבהיל להליך המתקיים באיראן. יושבים בבג"ץ שלושה אנשים שחושבים שהם אלוהי המוסר והם בעלי החכמה והידע מעל העם".

יואב יצחק: ‏הדס שטייף שיקרה במשך חודשים. בניגוד לטענותיה - היא נטלה חלק מרכזי בגניבה, פריצה והפצה של תכני הסלולר של אפי נוה. בניגוד לחוק. גם רזי ברקאי ביצע עבירות פליליות בעצם זאת שחיטט בתכני הסלולר הגנובים. השאלה שצריכה לעמוד על הפרק: מדוע לא יפוטרו השניים לאלתר מתחנת גלי צה״ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.