רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בדצמבר 2019

מבזקים

ממשיך להסית: ‏אביגדור ליברמן נגד מינויו של יעקב ליצמן לשר הבריאות "המינוי אינו פותר את הבעיות שיש, לא במערכת הבריאות ולא בקרב המגזר החרדי. במקום שליצמן ישקיע את כל כולו בתיקונה של מערכת הבריאות הקורסת, הוא עוסק בהפיכת הציבור החרדי לבן ערובה של עסקנים פוליטיים מהמגזר".

עוד מדברי האנטי של ליברמן: תפקידה של המדינה הוא לשחרר צעירים חרדים מכבלי הממסד החרדי ולאפשר להם להיות אנשים חופשיים ובלתי תלויים, ולא לאפשר גידול דור נוסף של נזקקים הסמוכים על שולחנם של עסקנים.

ליברמן שוב נגד: "מטרתם של העסקנים החרדים היא למנוע מהצעירים את יכולת קבלת ההחלטות באופן עצמאי ובלתי תלוי, ולכן הם בונים חומות הפרדה מהחברה הישראלית".

'לדעת': חרדי בן 74, הותקף ע”י שלושה בריונים בעלי מבטא רוסי, אחד מהם גלוח ראש. המקרה הקשה והמזעזע שמתפרסם רק עתה, התרחש בשבת בשעות הצהרים, כאשר האיש אליהו שפירו, תושב שכונת חליסה בחיפה, חזר מבית הכנסת בשעות הצהרים, לאחר התפילה בבית הכנסת ברחוב הרצל.

'כאן': ‏רשת מעונות ס.ע.ד בע"מ, חברה שהפעילה בית אבות בבני ברק, נקנסה במיליון שקלים. החברה מואשמת בעבירות של הפרת זכויות עובדים. מנהלי החברה מואשמים שידעו על העבירות ולא פעלו למנוע אותן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.