רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בדצמבר 2019

מבזקים

פיגוע הדקירה במונסי: מכתב האישום עולה שהחוקרים מצאו יומנים בכתב ידו של הדוקר, ובהם רעיונות אנטישמיים, כולל התייחסויות של אדולף היטלר. בטלפון שלו נמצאו חיפושים כמו - "למה היטלר שנא את היהודים", "בתי כנסת יהודים גרמנים לידי" ו"בתי כנסת ציוניים"

'ידיעות' על הפיגוע במונסי: "גבורתו של יוסף": שניות לאחר שהבין כי מדובר בפיגוע דקירה בבית הרב, הרים יוסף גלוק הצנום שולחן וזרק אותו בחוזקה על המפגע גדול הממדים שנמלט ונעצר בהארלם לאחר שפצע חמישה מתפללים, שניים מהם באורח קשה.

יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג "אנחנו נמצאים בתקופה שאותה אני מגדיר - הקשה ביותר מאז מלחמת העולם השנייה. ההתנהגות האנושית בכלל בעידן הזה מאבדת שליטה מכל הבחינות. ההיסטוריה מלמדת אותנו שבתקופות כאלה היהודים הם הראשונים לסבול"

שישה ימים לאחר שנעצר בחשד שפגע בילדיו, ביהמ"ש שחרר תושב בני ברק ללא מעצר בית. פרקליטו עו"ד נתן רוזנבלט מזהיר כי תלונות כאלה בהליך גירושין "הורס חיים של משפחות שלמות"

הבלבול בפלג: אמש הפיצו גורמים בפלג כי ההפגנה בירושלים אינה על דעת רבני הפלג, הבוקר העיתון שלהם 'הפלס' מסקר את "המחאה בירושלים על המעצר הנפשע של בן העליה ואסיר עולם התורה יהודה טומבק" ומגנים את האלימות נגד המפגינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.