רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בדצמבר 2019

מבזקים

ע"פ תחקיר אתר "שקוף", בשנת 2018 לבדה נרכשו במשרד הבריאות לא פחות מ-9,450 פחיות קולה זירו עבור לשכת סגן השר, בסכום כולל של כ-35,000 שקל. בממוצע, מדובר על כ-790 פחיות קולה בחודש.

בני הזוג מבני ברק שנעצרו ביום חמישי האחרון בחשד לסחר בתרופות לא חוקיות באמצעות הגמ"ח שברשותם, שוחררו למעצר בית. עורך דינם קובל על כך שהחיפוש שביצעה המשטרה יחד עם משרד הבריאות ורשות המיסים - לא היה חוקי

חשש בעשרות ישיבות וכוללים שלא עברו את הביקורת בשבוע שעבר. מכך שהביקורת החוזרת תערך בשיטת 'מדגם', הפקחים יגיעו להיכלי הישיבות ויזמנו 15 עד 20 בחורים או אברכים לפי רשימה, אם רובם לא יהיו נוכחים הישיבה תפסל.

מאות אנשים הגיעו אמש להפגנת מחאה מול ביתו של ראש עיריית של אביב, רון חולדאי, "למחות על הניסיון שלו לפגוע בשמירת השבת במרחב הציבורי, לפרוץ את הסטטוס קוו ולשנות את צביון המדינה בחטף, בלי רשות ובלי אישור מהעם"

מלבד אוטובוסי השבת הפופוליסטיים של העיריות ת"א ור"ג ועוד שעברו בז'בוטינסקי, היה גם חילול שבת המוני בצפון בני ברק: מאות רכבי אספנות ותצוגה הגיעו שעה לפני כניסת השבת לרחוב הלח''י בצפון העיר והמשיכו לשהות במקום בליל שבת תוך חילול שבת המוני. עסקני השבת פנו לראש העיר בערב שבת אך נותרו ללא מענה. עסקני השבת הגיעו לשטח בליל שבת וביקשו מהם להימע מחילול שבת המוני ללא הצלחה.
דובר העיר לא הגיב לארוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.