רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באוגוסט 2019

מבזקים

האסטרטג רוני רימון בטור ביום ליום: המפלגות החרדיות צריכות להשאיר את נושא מלחמות הדת בחדשות כל הזמן. עד כה, תגובתן היתה די פושרת. לו אני במקומן הייתי עושה הכל, כדי להחריף את מלחמת הדת, בבחינת "מלחמת דת – תרבה מנדטים".

מתפללי בית הכנסת הקונסרבטיבי בפיטסבורג שבו נרצחו 11 יהודים מבקשים לא להטיל עונש מוות על הרוצח. הרבאי ומספר חברי הקהילה של בית הכנסת עץ החיים פנו לשר המשפטים האמריקאי בבקשה לא לדרוש עונש מוות לרוצח, 'עדיף שיישב כל חייו אחרי סורג ובריח'.

בבני ברק: המבנה הטרומי ברחוב חבקוק של ישיבת אמרי דעת (הרב אלחדד) נהרס לטובת בניית ביהמ"ד מודזיץ, בקומת קרקע יבנה ביהמ"ד מנחת יהודה שבראשות הגר"ש גלאי ובקומה העליונה אגף לת"ת קרלין. ראשי הקהילות הודו לאברהם רובינשטיין ומנחם שפירא על הסיוע. (הקו החרדי).

מתקפת ציוצים מתלהמים של אנשי שמאל נגד מעצר המפגינים מול בית היועמ"ש: והשאלה מדוע לא שמענו אף לא קול אחד מאנשי השמאל נגד מעצרם של 12 חרדים שנעצרו על שליחת מסרון ליועמש?!

 "ערוץ 20": יצחק חדאד, חרדי מאשדוד, המכונה "בונד" שהואשם ב"תחקיר" ידיעות כי הוא מנהל רשת בוטים למען הליכוד הגיש היום באמצעות עו״ד מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע בסך 5 מיליון ₪ לידיעות אחרונות, הניו יורק טיימס, והכתבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.