רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באוגוסט 2019

מבזקים

עמוס דב סילבר, מייסד קבוצת "טלגראס" בן למשפחה חרדית הדהים בליל חמישי האחרון את שירותי הביטחון של אוקראינה כשהצליח – להמלט בשדה התעופה של קייב, הוא הוסגר הלילה לארץ לאחר שהתחבא באומן.  אחיו אברך חרדי אומר ברשת ב' כעת כי החמירו אתו מחשש שהמבוכה תפגע בביקור נתניהו באוקראינה.

עוד מאחיו החרדי של עמוס דב סילבר ברשת ב': "כאדם חרדי אין לי מושג אם זה צודק או לא. אני לא יודע אם האידואולוגיה שלו נכונה או לא. אני לא יודע מה הסם הזה עושה. הוא מנהל עמותה ללא כוונת רווח, הוא לא נהנה מזה"

מייסד טלגראס עמוס דב סילבר הגיע לדיון בבית משפט השלום בראשל"צ והתקבל במחיאות כפיים על ידי תומכים, בין היתר נצפה במקום ידידיה חסון המוכר ברשת.

חשיפת 'בחזית': פרוש במגעים מתקדמים עם גורמים בדת"ל התורני המזוהים עם 'תקומה', לתמיכה ב'יהדות התורה' בבחירות הקרובות, מאחר ואישה חילונית עומדת בראשות 'הבית היהודי'...עוד מחשיפת 'בחזית': הגורמים הדת"לים אמרו לפרוש כי במידה וייחתם הסכם הם יקראו ל'נעם' ול'עוצמה יהודית' לתמוך גם הם ב'יהדות התורה' ולפרוש מהמרוץ, על מנת שלא לשרוף קולות מהימין.


ניצן הורוביץ, יו"ר המחנה הדמוקרטי, מגנה בתוקף את התנהלותו של שר החינוך הרב רפי פרץ: "הפרסום בגלי צה"ל על ההחלטה המופרעת של שר החינוך רפי פרץ להוסיף אלפי שעות לימוד יהדות ומורשת צריך לטלטל כל הורה חילוני בישראל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.