רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביוני 2019

מבזקים

'המודיע' במאמר - 'גנץ תיזהר מליברמן' - כמו שהוא בהצהרות פוליטיות ו'השקפות' בדיוק כך הוא ביחסי אנוש. היום הוא מחייך ומחר הוא בועט. היום הוא 'החבר הכי טוב', ומחר הוא האויב המר והקומוניבט המושבע. תיזהר ממנו, בני גנץ, תיזהר!

‏שלזינגר ב׳ישראל היום׳: לאחר הפרסום על הקמפיין החרדי לחיבוק איווט ליברמן ותזכורת על הקשר שלו עם החרדים, פעילים ביהדוה״ת הפיצו אתמול בקבוצות הוואטסאפ דרישה לציבור לשלוח אליהם תמונות וסרטונים מאירועים חרדים וכנסים בהם השתתף ליברמן.

‏עוד מטוכפלד: הפעם מעורבותו של נתניהו בהסכם החיבור בין הפלגים השונים בימין עשויה להיות חזקה יותר ותקיפה יותר, כשהפעם, כך נראה, לא יסכים לוותר על שום גורם סיכון - כלומר מפלגה שלא  עוברת את אחוז החסימה - מחוץ לחבילת האיחוד.

‏טוכפלד ב'ישראל היום': מינוייהם של הרב רפי פרץ וח"כ בצלאל סמוטריץ' לשרי החינוך והתחבורה, הם תחילת תהליך השיבה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לציונות הדתית. נדמה שזו הפעם הראשונה שראש הממשלה רצה במינוי יותר משרים שהתמנו.

‏'דה מרקר': בין אם רון קובי יעבור את אחוז החסימה ובין אם לא, ההתמודדות שלו תפגע בוודאות בישראל בתינו. אין זה מפתיע שהוא קיבל את ברכת הדרך מהליכוד, כל מהלך שיגזול קולות מליברמן יזכה לתמיכה דומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.