רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביוני 2019

צימוקים

הידרדרות במצבו של הדיין רבי אברהם דב לווין המאושפז במעייני הישועה. רבי אברהם דוב בן זהבה גולדה

‏באורח חריג: בפעם השנייה החודש, האדמו"ר מגור הגיע בדקות האחרונות לאהל שעל ציונם של אדמו"רי בית גור בישיבת 'שפת אמת' בירושלים. הרבי הגיע ברכבו של מנכ"ל איחוד מוסדות גור יונתן בורנשטיין ולא עם נהגו הקבוע.

שוטרים נכנסו אמש בשעה 23:30 לאולמי באיאן ברח' רבינוב בבני ברק ודרשו להפסיק את המוסיקה בשמחת האירוסין, לבתו של המשפיע החסידי הנודע, רבי אלימלך בידרמן בשל תלונות שכנים.

נתוני הלמ"ס על נישואין במגזר היהודי: 43% מהחרדים נישאו עד גיל 21 לעומת 17% בקרב החילונים.

הערב: חתונת נכד האדמו"ר מצאנז, בן לבנו הרב הצעיר דקרית צאנז הגריש"ב הלברשטאם. זמני החתונה: ליווי החתן בכרכרה כתומה לסוסים: 17:30. קבלת פנים: 18:00. חופה: 19:00 בהיכל רוזנברג בקרית צאנז בנתניה.

איתי גדסי: ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז שלח הערב את ספריו החדשים "בית נאמן" על התורה לחבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני.

'המבשר': לאחרונה התגלתה באיטליה כתובה מפוארת של לפני יותר משלוש מאות שנה. הכתובה מגששת את הקביעה שיהודי איטליה ריכזו חתונות דווקא לערב חג הפסח.

חברת הרכבים 'לוינסון' ביקשה לפרסם בעיתון 'המודיע' על אירוע מכירות שתערוך ב'ליל שישי', לצד חלוקת טשולנט למשתתפים בו. באיור התמונה הופיע סיר מהביל של טשולנט אך העיתון טען כי טשולנט בליל שישי זה "רחובי".

ארכיאולוגים מישראל מצאו כתובת בעברית חקוקה על קיר של מקווה טהרה מימי הביינים במרתף של כנסיה בסיציליה, הגילוי שופך אור על קיום הקהילה היהודית במקום בתקופת הביניים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.