רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 ביוני 2019

מבזקים

ד"ר אבישי בן חיים: ‏מניתוח התהליכים הפנים חרדיים, התחזית הייתה ממש מתבקשת: ההתפרקות תוביל להקצנה פנימית חרדית, ההקצנה תפיל ממשלת ימין, תהפוך החרדים לשותף כמעט בלתי אפשרי בממשלה, לא תאפשר הקמת ממשלת ליכוד-ליברמן-חרדים, תיטול מהחרדים את היכולת להיות לשון מאזניים, ולבסוף תדחוף לממשלת אחדות חילונית.

איציק סודרי בטויטר: ‏המו"מ הקואלציוני האחרון מביא איתו עתידות שחורות לציבור החרדי. למרות ההצלחה הנאה הרי שאם המפלגות החרדיות, קרי, שס ויהדות התורה לא יהיו מספיק חזקות וגדולות הם יהיו מחוץ לממשלה ויתערוררו באופוזיציה וכל האסון הכרוך בכך. המטרה היא מינימום 61 מנדטים לגוש הימין ללא ליברמן.

איווט ליברמן פרסם פוסט דרמטי בחשבון הפייסבוק שלו - ״נדהמתי השבוע לראות את התחרות הפרועה והמבישה שהתפתחה בין גנץ לנתניהו בשאלה מי יכנע ומי יוותר יותר לחרדים. אני ידרוש להקים ממשלת חירום של ׳הליכוד׳ ו׳כחול לבן׳ בלי החרדים ובלי איתמר בן גביר״.

עוד מהפוסט של ליברמן על הקמת ממשלה ללא חרדים - ״לאחר גיבוש תקציב המדינה, הסכמות בסוגיות הביטחון וסיכומים בנושאי דת ומדינה - מי שירצה אח״כ על בסיס קווי היסוד האלה שיצטרף בשמחה״.

עמית סגל על הודעת ליברמן: הוא פוסל את החרדים ואיחוד הימין. דפנה ליאל: הוא לא שולל שגנץ ירכיב את הממשלה הבאה אם יקבל יותר מנדטים. בקיצור- המשחק נפתח מחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.