רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בספטמבר 2024

צימוקים

 

✅ הרב דוד יוסף סיפר ב'משפחה' על צוואתו של אביו מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל בימים האחרונים: "לא אשכח את היום הזה. אבא כבר היה חלש מאוד. הוא ביקש ממני להתקרב ואמר כי הוא ממנה אותי לשמש בתפקיד הראשון לציון. מבחינתי זו צוואתו".

✅ במאבק הפנים משפחתי רואים במשפחת יוסף את האח הרב דוד כממשיך אביו, הם אומרים כי זו הייתה צוואת האבא שהרב דוד ימשיך אותו

‏✅ ארי כהן: בינתיים בדגל התורה - ח״כ משה גפני מקדם את תמיכת המפלגה ברב קלמן בר - ח״כ אליהו ברוכי מקדם את התמיכה ברב מיכה הלוי - אליעזר סורוצקין מנכ״ל החינוך העצמאי, מקדם את התמיכה ברב משה חיים לאו. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בקרוב.

✅ הבחירות לרבנות הראשית: אליטוב ב'משפחה' - "אי אפשר לדעת איך תסתיים מערכת הבחירות, ככל שמתקרב הבחירות הגרמ"ח לאו תופס תאוצה רבה בקרב קהלים מגוונים בגוף הבוחר, אביו הגרי"מ לאו פוגש רבים מהם, הוא פותח לבבות ואהוב על רבים בקרב הגוף הבוחר".

✅ לחץ על סמוטריץ שתומך בהרב מיכה הלוי רגע לפני הבחירות לרבנות הראשית. לבקשת רבני הציונות הדתית הרב זלמן מלמד והרב איתן איזמן, 21 רבנים מתוך ועדת ה-40 "אנו רוב חברי הוועדה לבחירת הרב הראשי מטעם הציונות הדתית חוזרים וקובעים שהחלטת הוועדה בעינה עומדת והמועמד שנבחר הוא הרב מאיר כהנא שליט''א. הוא המועמד מטעם הוועדה". 

✅ מקורבים לסמוטריץ' אמרו הערב כי אם אכן 'דגל התורה' לא תתמוך בהרב מיכה הלוי יתכן וישנה את דעתו ויורה להצביע להרב כהנא, ועל פי ההסכם עם ש"ס הם ייאלצו לתמוך בהרב כהנא

✅ אלפי גויים הזמינו מזוזות לאחר שידוענית פרו-ישראלית קבעה מזוזה על דלתה. פטרישיה היטון, קתולית, גרמה לרבים לקבוע מזוזות כסולידריות עם הקהילה היהודית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.