רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2019

צימוקים

ישראל כהן בטוויטר: לקראת החתונה של נכדו הראשון של האדמו"ר (הרמ"מ) מויז'ניץ, התבטא הרבי: "אני מעריך כל מי שמכניס לי דורון דרשה, אך מבקש אני ממכם לא להכניס סכומים גבוהים, אלא כל אחד כפי יכולתו" הרבי הורה לגבאים להחזיר את הכסף למי שנותן סכום גבוה.

פישל רוזנפלד בטוויטר: ‏ברקע הדיווחים על "הספינה הטובעת", נצפה בעל השליטה בפירמידת אי.די.בי-דסק"ש, אדוארדו אלשטיין, בהתייעצות בבית רבו הרב יאשיהו יוסף פינטו באשדוד.

הסקופים: סבב ביקורות של פקחי משרד החינוך בבני ברק - נערכת ביקורת במוסדות בעלזא בעיר. ישיבת 'קרית מלך' נכשלה בביקורת שנערכה הבוקר.

המוקד: גל של ביקורות משרד החינוך בעשרות ישיבות ברחבי הארץ, פקחים ביקרו אחה"צ בישיבות 'קול יעקב' ו'קול תורה' בבית וגן.

בחור מישיבת ‎#סלבודקה שהתארס לאחרונה קיבל אישור מראשי הישיבה להתחתן ב ‎#יום_הבחירות יז אלול כיון שבין כך זה יום רפיון.

היום בשעה 18.00 בהיכל ישיבת 'כנסת חזקיהו' כפר חסידים יתקיים במלאת שבע שנים להסתלקותו של ראש הישיבה הגאון רבי דוד יצחק מן זצוק"ל עצרת זיכרון יישאו דברים לזכרו, בנו, ראש הישיבה הגאון רבי יהושע מן ואחיו הגאון רבי חיים מן ראש ישיבת 'באר התלמוד'

פחים קטנים: בבית הכנסת בית תפילה בבני ברק שבראשות הגאון רבי יוסף ליברמן יצאו בהתרמה מיוחדת לקניית נביאים על ידי איסוף פחיות ובקבוקים למיחזור החייבים בפיקדון 30 אגורות. במבצע יחולקו פרסים לילדים שיאספו כמויות גדולות. (הקו החרדי).

לפני שעה קלה נערכה בביתר עילית ברית לבנם של דבורי ורובי גינצבורג, ששיכלו את צבי ואפרת בשריפה שפרצה בביתם. לפני כחוש נולדו לזוג שלישיה, ולפני שעה קלה נערכה שמחת הברית ויקרא שמו בישראל "נחמיה".

משב"ק האדמו"ר רז"ל מסאטמר ר' שמואל טייטלבוים הגיע לביקור בארץ ל24 שעות כדי להכין את 'מסע המלכות' של האדמו"ר המתוכנן לחודש חשוון תש"פ. חיים אהרן טומבק מראשי 'הפלג' בארה"ב פנה לראשי החסידות נגד מוסדות 'הפלג' של טריגר כי הם פשרנים וצבועים וצריך להתנתק מהם וללכת רק עם הרבנים קלמנוביץ ופרידמן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.