רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2019

מבזקים

'מעריב': בית המשפט המחוזי בירושלים בנשיאות השופט אהרן פרקש הורה למועמד הליכוד עמית הלוי להגיש רשימה של 50 קלפיות שברצונו לבדוק ולעיין בתוצאותיהן כדי לוודא שלא נפלה טעות בספירתן.

‏מאמר המערכת ב'יתד' על ליברמן': השיטה מוכרת, בוודאי למי שמגיע מרוסיה - הכה ביהודים והצל את המולדת. ליברמן רואה במראה דבר אחד ויחיד: את עצמו. כדי להישרד על המפה הפוליטית, הוא יהיה מוכן להכתיר את עיימאן עודה כשר ביטחון, גם אם הוא יאמר אלף פעמים אחרת.

‏עוד ממאמר המערכת ב'יתד': פתאום הוא חשב לעצמו, מדוע להשאיר ליאיר לפיד בוחרים שהוא כל כך צריך את קולם? אם הפיתרון הזה – לשתות את מצביעי לפיד יוכל להשאיר אותו על הגלגל הפוליטי, אז שילך מחנה הימין אל שאול תחתית, העיקר שהוא עצמו יצליח לשרוד.

‏עוד ב'יתד': זו תוכנית הישרדות פוליטית ותו לא. אין כאן אידיאולוגיה. אין כאן מטרה ואין כאן אמצעי. הרי לאיש אין כל ספק שאם מחנה הימין היה מקבל עוד מנדט אחד, ולנתניהו היו 61 חברי כנסת בלי קולו של ליברמן, הוא היה זוחל אל הממשלה, אולי עם תיק ביטחון ואולי גם בלעדיו.

פעיל השמאל מיקי גיצין מנכ"ל 'הקרן החדשה לישראל' בטוויטר: "הקו האנטי חרדי שמסתמן בבחירות האלה מגעיל ומפחיד, לא פחות מאשר הקו האנטי ערבי שאפיין את הקודמות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.