רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 בדצמבר 2018

ילדי משפחת טעללער ששהו במחסה מוגן בהרי הקטסקיל שבמדינת ניו יורק נחטפו בליל שבת

מאת חוקר לב טהור

סאגת לב טהור לא נגמרת.ילדי משפחת טעללער ששהו במחסה מוגן בהרי הקטסקיל שבמדינת ניו יורק נחטפו בליל שבת על ידי רכב אלליו הם נכנסו.האף בי איי בחקירה אינטנסיבית.לא ברור האם הם נכנסו לשם מרצון או לא.
כפי הנראה היה סיכום מראש לכך.יש ללב טהור אנשים בארה"ב שעומדים איתם בקשר.
למעשה יש כאן בעיה.חניכי לב טהור גדלו על איומים כך שהם לא משתחררים מזה גם אחר שמחלצים אותם..בתקופה הראשונה הם מרגישים בשבי הרשעים ולדידם מאכילים אותם טריפות.
לגירסת לב טהור אין בעיה לעשות חילוץ כזה בשבת בגלל שהשולחן ערוך פוסק באורח חיים סימן ש"ו שמותר לחלל שבת כדי להציל ילדים משמד ולדידם כל העולם חוץ מלב טהור הינו קהל משומדים. 
הבעיה היא שיש ללב טהור גיבוי מהרב יוחנן וואזנר ממונטריאול ובחסות זו הינם מבצעים את כל פשעיהם.

מבירור שערכנו מתברר שהבעיה כאן מורכבת ביותר.מדובר במחנה וואדריג' שבהרי הקטסקיל.בן ובת של טעללער היו שם עם עסקן ששמר עליהם בדירת מסתור.הבעיה היא שבעוד האמא טעללער בתו של הלברנץ  מעונינת להרחיק את הילדים האלו מלב טהור הרי שהבת עצמה בת ה14 שנשואה לבנו של מאיר רוזנר מעוניינת להיות עם בעלה וגם משפיעה על אחיה בן ה12 לחזור ללב טהור.
ללב טהור נודע שהם נמצאים בוואדריג' והם שלחו מגואטמלה לארה"ב את הבעל הצעיר בנו של רוזנר כדי שיחלץ משם את אשתו שכנראה מאוהבת בו.באמצע ליל שבת כאמור הם חולצו עם וואן שחור גם הבת וגם אחיה.הקטע הוא שהעסקן ששמר עליהם ישן עד הבוקר ולא ידע מכל הנ"ל וכנראה שהוא הורדם הוא גם טוען שהוא לא חשב שיבואו עם רכב תוך כדי חילול שבת.עכ"פ החילוץ לא היה יכול להתבצע ללא שיתוף פעולה של ילדי טעללער מה שאומר שכנראה זו לא ממש חטיפה אלא חילוץ בהסכמה.לדעת האם זו חטיפה מרשותה.גם מבחינה חוקית זו נחשבת חטיפה מכיון שהם נמצאים במשמורת האם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.