רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באוקטובר 2018

מבזקים

‏הדרמה באלעד: כ-700 בחורים פשטו על העיר ומחתימים על העצומה. מדובר במבצע שטרם נראה כמוהו באלעד. המטרה: להשיג תוך שעתיים חתימות של רבע מתושבי העיר כפי החוק. הסיכוי שמועד הבחירות יידחה גדול

'קול חי': עו"ד אביעד הכהן במכתב לשר הפנים אריה דרעי: סמכותך לדחות את בחירות היא רק בשעת חירום.

מימרן ב"קול חי": העצומה באלעד במטרה להביע כאב, אין היתכנות משפטית לדחות הבחירות. דרעי צפוי לפסול את עצמו מלדון בה.

עו''ד אביעד הכהן בקול חי: אנו דורשים שני דברים מדרעי. 1. להודיע עכשיו שהוא לא מתכווין להתערב בבחירות באלעד. 2. שיעביר את סמכויותיו בעניין לשר אחר כיוון שמדובר בניגוד עניינים

יצחק פינדרוס למימרן ב׳קול חי׳ - ״אני לא בורח במערכה. אני תושב אלעד ואני יעזור לאלעד. שילמו על הראש שלי חצי מיליון ש״ח לזירה המשפטית״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.