רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באוקטובר 2018

מבזקים

במטה פינדרוס רקדו ושרו בעקבות הפסילה - הזוכה אבי שטרן הוא יהיה סגן ראש העיר

ראש העיר אלעד ישראל פרוש: "צר לי על החלטת שופטי בג"ץ שמנעה את התמודדות עמיתי במערכת הבחירות באלעד. לכל אורך הדרך הבהרתי את דעתי הנחרצת כי הליכה לערכאות אינה הדרך לפעול".

איתי גדסי: ‏דגל התורה הוציאה בדקות אחרונות 5 אוטובוסים מבני ברק להחתים את התושבים באלעד על עוצמה. 3 אוטובוסים מישיבת פוניבז ושנים מסלובודקה. בשטח אמורים להצטרף אליהם גם בחורים מתורה בתפארתה.

עוד מההודעה לתקשורת ע״י מטה החתמת העצומה - ״המטרה כדי לאפשר הצגת מועמד המקובל על רוב תושבי העיר. יצוין כי החוק מאפשר את דחיית הבחירות במידה ומשרד הפנים משתכנע כי ישנן נסיבות חריגות לכך״.

יצחק פינדרוס ב׳גל״צ׳ - ״מרכז חיי באלעד ואני נמצא וגר באלעד. ביהמ״ש העליון פשוט לא הסכים לדון בזה. ביהמ״ש המחוזי שגה. לא סידרו לי עבודה באלעד, היה לי ג׳וב יותר חזק עם שכר יותר גבוה בירושלים״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.