רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 ביולי 2018

מבזקים

בלום ב'קו עיתונות': ראשי הישיבות הליטאיים השיבו לגר"מ ברזובסקי: "איננו מכירים אפילו בן ישיבה אחד שהתגייס לצבא, משמעות הדבר שפוטנציאל המתגייסים החרדים ברוב רובו המוחלט אינו מקרב בני הישיבות היושבים ועוסקים בתורה, ואכמ"ל. בוודאי שהיעדים אינם לרוחנו, אך אין בהם שום מרכיב שיביא לגיוסו של בן ישיבה היושב ועוסק בתורה".

דבריו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בכינוס בני הישיבות על ידי הגרי"מ דרוק: בני הישיבות חייבים לקבוע עיתים לתורה בבין הזמנים כל יום חוק ולא יעבור, ולשמור על העיניים, ולא ללכת לחדרים שיש בהם מכשירים טמאים.

עוד מדברי מרן שר התורה שליט"א: גם בבין הזמנים להקפיד על כל הלכות תפילה כולל תפילה במניין, ברכת כהנים, קריאה מנביא על קלף, וכן להקפיד על חשמל ומים כשרים בשבת.

הקו החרדי: מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א בכנס בני הישיבות בבני ברק: יש סכנה של גזירת גיוס, אי אפשר להתגבר עליה בלי זכות התורה ולכן צריך להגביר את לימוד התורה.

הקו החרדי: מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א בכנס בני הישיבות בבני ברק: הסקרנות של בני הישיבות סביב גזירת הגיוס ומה נעשה בממשלה ועם חברי הכנסת זה חסר תועלת ובזבוז זמן. בזמן הזה אפשר לגמור ש"ס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.