רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 במרץ 2018

כלום עם כלום

מאת חב"דניק

כולנו צופים בהמשך מסעות היח"צ של אהרונוב, האיש שפשוט לא נגמרת לו התאווה הזו וגם במחיר התבזות שאין לה אח ורע.

לאחר העדות על עצמו לבית המשפט בה הוא מתאר את הרוחניות שלו, עדות שגרמה לכלל חסידי חב"ד גועל ושאט נפש, ולאחר נסיעתו המתוקשרת  בפורים בדאגה עמוקה לאחרון החיילים במרומי רמת הגולן, הוא שולח, בתשלום ענק, כתבה על עצמו למוסף יח"צ לחג של עיתון "משפחה".

בכתבה הוא משחק כאילו מראיין ומרואיין והוא מסביר למראיין שרק ב3 בלילה פנוי לראיונות. הוא מבזה את הרבי ואת חב"ד ומוליך שולל את הקוראים שלא מכירים את העובדות.

יומיים אחרי זה הוא סוחב את רבני חב"ד להתבזות בלשכת שר החינוך. האיש (בנט) שבאותו יום עושה על עצמו סרטוני סאטירה בתקשורת וכולם צוחקים, יושב וחבורת רבנים מבוגרים עומדים לידו (חסר תקדים! גם מהציונות הדתית מעולם לא התבזו כך רבנים אצלו) והוא כביכול חותם על איזה פלאקט ענק שמביאים לו. אחרי זה הוא נעלם והם מצטלמים עם הפלאקט ולבמרג נערו האדיוט של אהרונוב מסביר שמדובר במהפכה... לא פחות.

לא הכריזו שם על יום חינוך לכבוד הרבי ולא נמסר שום דבר על ידי בנט למערכת החינוך בהקשר זה. הכל קישקושים. בסה"כ בנט כתב מכתב נחמד ליום הולדת הרבי כמאות מכתבים דומים שנכתבו בעבר בלי טקס הזוי שכזה.

מעולם רבני חב"ד לא היו באירוע כל כך מגוחך וחסר משמעות כמו זה שאהרונוב העמידם להצטלם איתו כשהכל הכל הכל בשביל עצמו.

האיש לא מפסיק לבזות את חב"ד ולא יפסיק!!! השאלה רק מי יהיו הקורבנות הבאים שלו לגחמותיו ולתאוות הפרסום המסוכנת וההזויה שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.